Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Is het de bedoeling dat de show electronisch geschoten wordt, of mag er ook gefakkeld worden?
In 2008 was het zelf afsteken van je eigen show er niet bij. Dit werd gedaan.Of het elektronisch of gefakkeld werd, weet ik niet meer. Ik weet wel dat het behoorlijk koud was.
![]()
Dus alles wordt wel voor je team aangesloten?
En kreeg je een lijst met producten die je mocht gebruiken? Of mag je gewoon alles gebruiken wat Zena in het assortiment heeft?
Behalve pijlen etc, aangezien wij een aantal dingen in gedachten hadden om te doen en we niet wisten of dit mogelijk is.
Ik weet dat in Nederland pijlen verder moet m.b.t. veiligheidsafstand, en hoe zit het met knallers etc.Ik neem aan alles. Of dat nou €400 pijlen of €400 cakes zijn maakt voor Zena weinig uit denk ik.
Overigens lijkt het me wel tof om met wat mensen uit de regio (Rotterdam) een showtje te bedenken![]()
Je kreeg een lijst, pijlen kunnen niet gebruikt worden ivm veiligheidsafstand.
Maar het was niet even een showtje bedenken, je kon je ook niet inschrijven ofzo voor diegene die dat denken. Er waren volgens mij wat websites, een belgisch team, een nederlands team, team original en lvc team dacht ik. Je kon bij sommige teams komen door diverse prijsvragen op de betrefende website's en de rest wat bekenden die erbij betroken waren.
Maar we kunnen nu wel al vanalles gaan roepen, we weten dit gewoon nog niet en zal wel met de tijd bekend worden gemaakt hoe alles in zijn werking gaat.