Zena Triumph [Uitloop 2023]

Een van mijn beste boxen, had hem 2x, een keer in een projectje en een keer de triumph opzich.
Heb hem helaas alleen gefilmd in projectje maar filmpje volgt hier nog.

Samen met mijn Zena Cakebox en Double Gold Box de beste van mijn collectie!
Had hem 2x, een keer vanuit België in de zomer en nog een keer gratis bij mijn bestelling! Erg blij dat ik er 2 had.
Heb de eerste helaas niet gefilmd en de tweede heb ik in een projectje gedaan. De Triumph cakes zijn niet achter elkaar maar met een Hallucinator er tussen.

Prachtige box! ik heb hem los afgestoken om 18:00, mensen liepen naar me toe en zeiden bijvoorbeeld,dat was een mooi stukje vuurwerk! ik ben het met die meneer eens, zeker een aanrader!

Ging hier ook weer erg lekker! Voor het 3e jaar op rij en hij komt er ook een 4e jaar op rij!:D

Top bakje dit. Kon hem voor een goed prijs kopen en achteraf had ik er 2 van moeten nemen. Goed tempo, goede burst en goede effecten.

Ik had er 3, hele grote boeketten! Jammer dat er maar 2 cakes in verwerkt zitten. Hadden er van mij wel meer mogen wezen!

Zeker weten, vind deze cakebox persoonlijk nog de mooiste van alle cakeboxen die op dit moment op de markt zijn. Echt prachtige effecten, de blinker boeketten zijn mooier en groter dan die van de Massive. En dan nog de verschillende shapes en de tails die erin zijn verwerkt, ja ik ben er fan van. Ik probeer m'n budget nog iets te verruimen om deze nog aan te kunnen schaffen!

Laatst bewerkt:
Ik heb hem besteld, jullie hebben me overtuigd.
Mooie box.
Ik wil hem in combinatie met de zena golden box schieten, om en om.

Goede keus gemaakt. Ik heb hem ook een keer gratis bij mijn bestelling gehad. Achteraf spijt dat ik er niet nog 1 bij besteld had. Echt een topbox,jammer dat het maar 2 cakes zijn.

Ben ERG blij dat ik deze voor 50,- heb mee kunnen pikken. Laatste gekocht die beschikbaar was bij Orthen, net op tijd :P
Word genieten dit.

Back
Bovenaan