Zena Triumph [Uitloop 2023]

Daar is hij ook geschote, zelf helaas niet gefilmd, maar dit was voor mij wel een van de toppers hoor! Samen met de Mayhem. Heerlijke cakes!

Ik weet niet of ik het hier mag zeggen omdat dit forum over de zenabox gaat. maar werd de triple freestyle madness ook afgeschoten en zoja was die mooi?

Deze net gezien bij de demo van Huisman, maar wat een topper zeg!! Veel verschillende effecten in die 2 cakes, flinke klappen en grote effecten. Meteen besteld!

Een must-have voor die 55 euro!!

Erg mooi product! Leuke afwisseling en de V/W style schoten met dat crackling schot in het midden is erg apart.

Triumph, mooist in HD:

Wat een pracht doorlont box is dit! Echt een schoonheid. Ook met die crackling achtige tail er tussen is erg appart en er komt echt een heerlijk geluid vanaf.

Moet wel zeggen dat deze box vergeleken met de Zena CakeBox een stuuk duurder is in verhouding. En 2 x 500 gram moeten we ook maar met een korreltje zout nemen, net zo als met vele Zena producten. Op de cake's zelf staat immers wel de juiste aantal grammen vermeld ( ik bedoel nu algemeen met zena cake's ).

Ik vind deze cake wel mooier dan de Zena CakeBox, dus ik moet even aankijken of ik liever deze 2 x schiet achter elkaar of de Zena cake box.

Deze ook maar besteld.. Wat een prachtige bak zo op de video's te zien. Ben hier erg benieuwd naar hoe die in de straat presteerd!

Staat nu voor 94,95 inclusief de Glitterbox:wink:
Heb zelf de revolution besteld,zijn daar al demo films van?

Nope. Zou afgelopen week geschoten worden, maar was nog niet binnen

Deze is dus verbeterd t.o.v. het china filmpje! Dat mag ook wel eens gezegd worden vind ik.

Prachtige box zoals die eruit ziet! Dat doet vuurwerkvisie toch maar mooi!
En ik wil compliment geven dat de china filmpjes toch altijd heel erg lijken op de werkelijke producten!

Deze is dus verbeterd t.o.v. het china filmpje! Dat mag ook wel eens gezegd worden vind ik.

Prachtige box zoals die eruit ziet! Dat doet vuurwerkvisie toch maar mooi!
En ik wil compliment geven dat de china filmpjes toch altijd heel erg lijken op de werkelijke producten!

ik vind dit een een geweldig commentaar en ben het er helemaal mee eens
er zijn dus toch importeurs die gewoon wat er op het china filmpje te zien is ook daadwerkelijk in je straat te zien krijgt.

ik ben in ieder geval erg benieuwd.
ben ook verrast dat er zo weinig word gezegd over de zena boxen terwijl ik denk dat dit de verassing in de straat kan zijn ik heb in ieder geval een aantal boxen van zena besteld

Ja zit bovenop maar voor mijn gevoel heel raar.

Niet logisch om te kunnen doorlonten of ik kijk scheel

Even een fototje erbij!

Doordat de cakes fanshaped zijn kan je ze niet zomaar op iedere manier tegen elkaar aan zetten...

foto (2).jpg

Back
Bovenaan