Zena "Tabac-o-tiek"

De Gijs/Mr.Tabako style is dat je gewoon langskomt en dan het aanbod ziet! Is overigens ook prima haha!

Ik weet niet hoe ver je moet rijden? Kan je vertellen dat deze shop van Baarle de beste aanbiedingen heeft! :wink:

De eerste containers van dit seizoen zijn binnen, dus eindelijk wordt ons assortiment weer wat breder.Zo zijn er o.a weer een flink aantal Waaiers weer terug binnen.
Er gaan nog vele containers volgen met hele leuke nieuwe items:):)

Natuurlijk komen deze ook in Baarle, weet nog niet precies wanneer.
Als het goed is komen er dit weekend een flink aantal knallers binnen en nieuwe batterijen.

Zou je op het forum een seintje/update met producten en prijzen willen doen zodra er het een en ander binnenkomt? Aangezien nog niet alles op de algemene Zena BE site staat naar mijn idee.

Wellicht zie je me dan met een leuke najaarsactie in oktober/november nog! :wink:

Vanaf zaterdag verkrijgbaar in de TABAC O THIEK:

Trueno 2.0, 20 knallers in een doosje met ieders 2 gram flash. (versie van 2016 had maar 1.8 gram))
https://www.youtube.com/watch?v=nwXcN7AWDFo

Zena-Nietjes, 20 knallers in een doosje met ieders 2 gram flash. (editie van 2016 was maar 1.6gram)

Zena-Nitrate, 20 knallers in een doosje met ieders 4 gram, waarvan 2 gram Flash en 2 gram vlam in rood of groen. (editie van 2016 was maar 1.6gram en geen vlam)
https://www.youtube.com/watch?v=2RcturIPpFI

Uiteraard zeer interessante staffel kortingen in de winkel!!

NOW MUCH HARDER, MUCH BETTER, AND EVEN FASTER!!:cool::cool:

Wat zijn zena nietjes ? Neem aan niet die metalen dingen die ik op kantoor gebruik 

Dat is eigenlijk de oude Choet Banger maar dan 2 gram, oftewel hetzelfde als de Zena Traat maar dan zonder vlam.

VANAF ZATERDAG KOMEN BEIDE ZEEEEEEEEEEEER SCHERP IN DE AANBIEDING, ZOALS JULLIE IN 2016 OOK GEWEND WAREN BIJ ONS:D:D:D:D:D

Dat is eigenlijk de oude Choet Banger maar dan 2 gram, oftewel hetzelfde als de Zena Traat maar dan zonder vlam.

VANAF ZATERDAG KOMEN BEIDE ZEEEEEEEEEEEER SCHERP IN DE AANBIEDING, ZOALS JULLIE IN 2016 OOK GEWEND WAREN BIJ ONS:D:D:D:D:D

Ah oke duidelijk!

Kan je ons misschien ook verklappen wanneer eventuel de scream knallers beschikbaar zijn in baarle ?

Mooi matje die 100sh versie! Wat ik wel opmerkelijk vind, is dat de 48sh versie 24 gram flash bevat en de 100sh versie 18 gram flash.

Back
Bovenaan