Zena "Tabac-o-tiek"

Vanaf vandaag kerst met ballen aanbiedingen!

09b98de7-c232-4f7f-96d3-9b91258ca622.jpg

Lever een kerstbal in bij Zena tabacothiek en ontvang 50% korting op een artikel naar keuze!

Ook zijn onderstaande aanbiedingen geldig bij Zena tabacothiek!

5x thunder cracker 15 euro
5x nitraat mat 60 10 euro
Angel pakket 35 euro

Voor nog meer top aanbiedingen kom gezellig langs bij onze winkel!

Er hebben inmiddels al veel mensen dankbaar gebruik gemaakt van onze kerstbal actie. Deze loopt nog steeds! Neem een kerstbal of de uitgeprinte coupon mee en ontvang 50% korting op een artikel naar keuze!

Ook is vanaf nu de BFC 5 in Baarle verkrijgbaar en erg aantrekkelijk geprijsd! 5 verschillende cakes voor €65!

En we zijn inmiddels al weer een tijdje geopend. Momenteel erg leuke herfst aanbiedingen bij zena Tabacothiek

5 pakjes thundercracker voor 15 euro
5 pakjes Blast voor 20 euro
5 pakjes toffee voor 15 euro
Game breaker batterij de gehele serie (5 cakes) voor 50 euro!
combi pijlen pakket 25 euro
10 pakjes Silver cracker voor 12.50
centipede (2 vlinder matten) voor 5 euro
Enemy Ambush 500 grams batterij 16 euro

En lever je de gitaar coupon in ontvang je nu het 2de artikel gratis!

acties geldig tot 16 oktober 2015!

Vraag aangezien de megastores best ver rijden is vroeg ik me af hoeveel korting je krijgt op een karton Space invasion in baarle.
Lvc pas zal het dan 25 procent zijn in de megastores

Vraag aangezien de megastores best ver rijden is vroeg ik me af hoeveel korting je krijgt op een karton Space invasion in baarle.

In Baarle-Hertog zijn geen megastores en de Space Invasion staat niet onder de huidige aanbiedingen. Ik denk niet dat je korting krijgt.

met de lvc pas komt deze op 90 euro voor een doos van 12 stuks in Baarle.
Uiteraard kun je het beste naar een van onze megastores gaan. Ruimer assortiment en meer voorraad. Maar ook in Baarle kun je profiteren van een leuk assortiment en er zijn altijd acties + kortingen!

met de lvc pas komt deze op 90 euro voor een doos van 12 stuks in Baarle.
Uiteraard kun je het beste naar een van onze megastores gaan. Ruimer assortiment en meer voorraad. Maar ook in Baarle kun je profiteren van een leuk assortiment en er zijn altijd acties + kortingen!
Dankje voor het beandwoorden als ik ga stuur ik van te voren wel een berichtje over de voorad van eventueele producten
Klopt maar megastores is 2uur rijden en baarle een uur.
Die lvc pas wel vorig jaar aangemaakt die kan je dan gewoon in de winkel ophalen dan?

En inmiddels zijn er weer nieuwe herfst acties bij zena tabacothiek!

Loki batterij 15 euro
2x colourfull kings cracker 30 euro
Showtime sierpotten pakket 50 euro
Thundering heaven 7 euro
Black salute mat NU 2 HALEN 1 BETALEN!
Mini toffee NU 2 HALEN 1 BETALEN!
Quatro pack 20 euro
Combi pijlen pakket 25 euro
sick 6 5 pakjes 10 euro
Thunder cracker 5 pakjes 15 euro
Blast 5 pakjes 20 euro
Toffee 5 pakjes 15 euro
Game bracker 5 batterijen voor 50 euro
100.000 rol 60 euro
10 pakjes silver cracker 11 euro
Centipede 2 vlinder matjes voor 5 euro
Enemy ambush 20 euro

Dennis gaat het om de nieuwe of oude thundering heaven?

Het gaat om de oude batch

Stel je neemt 4 keer black salute dan betaal je er ook maar 2
Want dan is dit zeer intresant

Dan betaal je er inderdaad maar 2. :)

Wat betreft de lvc korting. In baarle krijg je 10% korting met de lvc pas. En bij de megastores 25 %
Maar niet getreurd momenteel zijn er in baarle genoeg acties op zo wel knal vuurwerk als sier vuurwerk. Hierbij zijn de kortingen vaak een stuk hoger dan 25% !

Maar als je 25% op het gehele assortiment wil dan raad ik je aan om naar een van onze megastores te gaan :)

Back
Bovenaan