Zena "Tabac-o-tiek"

Je moet dan even mailen voor een actuele prijslijst, maar volgens mij staan de prijzen tegenwoordig gewoon op de site bij de producten.

Bij het rondje Baarle zijn the cigarman en ik gingen we ook langs Tabac-o-tiek gegaan.
Een aantal foto's hiervan.
BILD2143.jpg

BILD2135.jpg

BILD2131.jpg

BILD2141.jpg

Laatst bewerkt:
En vanaf vandaag is zena dagelijks open!

Ma t/m Vrijdag: 10:00-19:00
Zaterdag: 09:00-19:00
Zondag: 10:00-17:00
Vanaf 27dec: 08:30-20:00
1e Kersdag gesloten
5 December, Kerstavond en 31 December tot 17:00

Hey ik wil waarschijnlijk dit jaar voor illigaal vuurwerk naar zena bijn budget is 50/60 euro iemand leuke ideeën wat ik kan nemen ?

Dat is wel lastig voor zo'n budget. Een paar lekkere knallers zou ik zeggen aangezien je budget met 2 flinke cakes al vol is bij jou. Een strijker waar geen enkele mindere of middelmatige knaller tegen op kan is de chooet strijker. En wat de 'hardste knallers van belgie' categorie betreft: neem the mammoth ofzo. En nog een tip: ga tijdens goeie acties. Die volgen vaak later deze maand.

Hey ik wil waarschijnlijk dit jaar voor illigaal vuurwerk naar zena bijn budget is 50/60 euro iemand leuke ideeën wat ik kan nemen ?

Met elk budget is iets leuks samen te stellen. Zou zeggen kom gezellig bij ons in de winkel en we maken er samen een leuk pakket van:)

Wat Dennis zegt gewoon langs gaan!
Vergeet niet te vragen of je mag dobbelen.
Hier kun je leuke prijzen mee winnen! :D

O ja ga in de herfst vakantie, dan hebben ze leuke knal aanbiedingen.
O ja let ook op het knalpakket van Gijs, daar kom je oud en nieuw wel mee door.

Hmm Ik ga natuurlijk wel voor de knallers!! heeft iemand een leuk lijstje voor me dat rond de 50/60 euro kost ? :D

En is er verder beetje informatie voor me over prijzen en welke soorten knallers gijs verkoopt ?

Robin2133 kijk op vuurwerkbelgie.com dan kun je hun assortiement zien met prijs.
Maar bij de Tabbako thiek heb je prachtige aanbiedingen en stund prijzen die niet op site's of forum staan vermeld.
Gewoon gaan.. ze naaien je daar geen oor aan.. sterker nog, ik weet zeker dat je als tevreden man thuis gaat komen..
Een tip.. vraag om het Gijs pakket!

Robin2133 kijk op vuurwerkbelgie.com dan kun je hun assortiement zien met prijs.
Maar bij de Tabbako thiek heb je prachtige aanbiedingen en stund prijzen die niet op site's of forum staan vermeld.
Gewoon gaan.. ze naaien je daar geen oor aan.. sterker nog, ik weet zeker dat je als tevreden man thuis gaat komen..
Een tip.. vraag om het Gijs pakket!

Ai dankjewel ik ga kijken wat ik mee zal nemen

Foto van het Gijs knalpakket.
Misschien is de tekst niet goed te lezen zo.
klik dan op de afbeelding en dan laad de afbeelding op een nieuwe pagina.

2012-09-23-027.jpg

gijspakket normaal €65

3x ugly joe
3x nuke bang
3x mammoth
2x toffee
2x chooêt banger
1x spanish cracker C

Gijspakket XL 85 euro

3x ugly joe
3x nuke bang
3x mammoth