Zena "Tabac-o-tiek"

Overigens is voor de liefhebbers het Gijs pakket weer beschikbaar. En kun je ook weer dobbelen!

Wat houd het Gijs pakket precies in als ik vragen mag?

Edit: Niet meer nodig al gevonden op pagina 2.

In het pakket zitten :
2x Chooet Banger 20st
2xToffee 1st
3xMammoth
1xSpanish cracker c
3x Ugly Joe
3x Nuke Bang

gijspakket normaal €65

3x ugly joe
3x nuke bang
3x mammoth
2x toffee
2x chooêt banger
1x spanish cracker C

Gijspakket XL 85 euro

3x ugly joe
3x nuke bang
3x mammoth
2x toffee
2x chooêt banger
1x spanish cracker C
1x thunder cracker
1x trueno

Ik hoor dat je ook kunt dobbelen ? Kun je hier iets mee winnen ofwat ?

Ik ga binnenkort na belgie een bezoekje doen bij de winkels en lekker inslaan

Ik wil namelijk ook graag heen

even de regels opgezocht van het "dobbelspel" voor je :)

OPTIE 1:
gooi je met 6 dobbelstenen, 6 keer hetzelfde aantal ogen dan win je de HOOFDPRIJS.
Dit is voor 1000,- aan vuurwerk, welke je zelf mag uitzoeken.

OPTIE 2:
gooi je met 6 dobbelstenen, 5 keer hetzelfde aantal ogen dan win je de 2e prijs.
Dit is voor 500,- aan vuurwerk, welke je zelf mag uitzoeken.

OPTIE 3:
gooi je met 6 dobbelstenen, 2 keer 3 dezelfde aantal ogen dan win je de 4e prijs.
Dit is je vuurwerk wat je zojuist gekocht hebt gratis, je krijgt dus je aankoop bedrag terug.

OPTIE 4:
gooi je met 6 dobbelstenen, 4 keer hetzelfde aantal ogen dan win je de 3e prijs.
Dit is 50% korting op het door jou zojuist gekochte vuurwerk, je krijgt dus de helft van je aankoop bedrag terug.

OPTIE 5:
gooi je met 6 dobbelstenen, 3 keer 2 dezelfde aantal ogen dan win je de 5e prijs.
Dit is een Original vest en een Original pet t.w.v 30,- euro

hoeveel je zelf wil uitgeven :p bij elke aankoop mag je met de dobbelstenen rammelen :p of je nou voor 20 euro iets koopt of voor 500 euro

Bedankt voor informatie jabby b

Ik zal eens gaan dobbelen volgende week zaterdag haha

Dus bij elke aankoop wat je doet mag je dobbelen haha

Mooi hoor

Stel je hebt 100 euro en je gaat gewoon steeds maar voor 20 euro kopen, loop je de winkel uit, paar minuten later weer binnen, weer kopen, weer dobbelen.
Zo kun je mooi 5x dobbelen, ipv maar 1x:p

en al zal het werken als je voor 100 euro in een keer koopt krijg je vaak wel meer gratis of korting dan dat je 5x voor 20 euro koopt.

dus kan je beter gewoon in een keer alles kopen.

Stel je hebt 100 euro en je gaat gewoon steeds maar voor 20 euro kopen, loop je de winkel uit, paar minuten later weer binnen, weer kopen, weer dobbelen.
Zo kun je mooi 5x dobbelen, ipv maar 1x:p

Ik zie het al. De typische PVV-stemmer die gokken verder wil legaliseren. Goed hoor, gokverslaving promoten. Alsof vuurwerkverslaafd zijn nog niet erg genoeg is...

Hahahaha!!
Maar ik stem geen PVV...:wink:
Gokken moet leuk zijn toch, hey en als het gratis is, waarom niet?:p

Ben wel benieuwd naar de herfstvakantie kortingen/aanbiedingen. Zijn ieder jaar erg goed vind ik persoonlijk.

volgens mij krijgje altijd wel korting bij zena.of je nouw in de herfst winter of zomer komt,ik ben er verschillende keren geweest.en ik heb altijd korting of iets gratis gekregen bij zena.:) ik ben persoonlijk ook niet iemand die op kortingen afgaat,ik ga naar zena als ik vuurwerk nodig heb en is er dan net een actie.dan heb ik geluk:)

Hoi allemaal,

De openingstijden in het begin topic zijn wat achterhaald en ook het telefoonnummer klopt niet meer. Dus bij deze de juiste:

Ma t/m Vrijdag: 10:00-19:00
Zaterdag: 09:00-19:00
Zondag: 10:00-17:00
Vanaf 27dec: 08:30-20:00
• 1e Kersdag gesloten
• 5 December, Kerstavond en 31 December tot 17:00
• Buiten deze tijden op afspraak 0032- 493253854

Back
Bovenaan