Zena "Tabac-o-tiek"

Gijs is nog wel eens actief op VWC, dus vandaar dat ik het in dit topic zet. Maar het is nogal lullig als je er pas antwoord op krijgt in de winkel zelf.

Klopt, het enige wat bij mij in het verleden hielp was bellen op de dag zelf. :yes:

Ik ben overigens sowieso of en zo ja wat ze nog van Funke op voorraad hebben. Zou me niets verbazen of het is grotendeels alweer weg (los van de Snowblind die nu in de aanbieding is).

Klopt, het enige wat bij mij in het verleden hielp was bellen op de dag zelf. :yes:

Ik ben overigens sowieso of en zo ja wat ze nog van Funke op voorraad hebben. Zou me niets verbazen of het is grotendeels alweer weg (los van de Snowblind die nu in de aanbieding is).

De actuele voorraad staat op hun site, alleen is dat in Baarle altijd wat lastiger vanwege hun kleine opslag. Dus die opslag wordt dagelijks meerdere keren aangevuld, maar op een drukke dag dus grote kans dat het er niet ligt. Al willen ze op dagen los van Black Friday wel spullen apart houden!

Maar nu nog graag het verlossende antwoord.. :D

Is een beetje hopen tegen beter weten in toch? Haha!

Denk dat we allemaal stiekem het antwoord wel weten, maar laat me graag verrassen.

Yggdrasil zie ik al niet meer staan.
En mijn vraag ook geld deze 50% ook op de thunder cracker D van Funke?

Geld deze actie ook voor een complete serie? Dit aangezien ik afgelopen weekend slechts 1 pot gratis kreeg ipv de halve serie.

Ook op series, maar niet op carton voordeel.
Dus bij serie van 6: Normale prijs per pot x 6 en deze voor de helft..:-)

Back
Bovenaan