Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dit jaar van de 26 doorverbindingen op deze manier wederom geen enkele weigeraarBedankt voor je advies! Echter laat ik het nu zo, alles zit al "dicht" plus dit is het derde jaar dat ik zo doorlont en nog geen 1 keer een weigerende verbinding gehad dus ik gok het erop![]()
Jammer dat ze bij jouw zo slecht "liepen"! Hoe had je ze doorverbonden? Zoals mijn how-to? Ik ben namelijk juist erg te spreken over de kwaliteit van mijn Zenaboxen dit jaar (had er 4 en alle 4 als een zonnetje). Voor mij volgend jaar zeker weer zenaboxen.leuke cake, maar wij hebben toch wel veel ellende gehad met aansteken.
in eerste instantie was het de bedoeling om hem in zijn geheel af te steken.
maar dat ging dus mis lont ging gewoon uit??
we hadden de mayhem ook en die hield ook op na 2 cakes.
tja en toen die lontjes weer aan krijgen.........
al met al mooie cake maar volgend jaar niet weer.
Ook de box gehad en doorlonten was geen probleem. Vreemde was dat hij bij cake 6 ineens middenin de cake stopte. Via reservelont van cake 8 andersom aangestoken. Nadeel is dat de cakes (8 stuks) zo onhandelbaar zijn als ze doorgelont zijn dat je ze haast niet meer in de doos krijgt.
hier het zelfde kan je nagaan hoe ze reageerde toen ik met nummer 2 aan kwam lopenecht een prachtige mooie box dit!! in heel de straat hoorde je wooooow![]()
Mee zoals gezegd ging het hier helemaal goed (waren doorgelont) in zulke gevallen .... lang leve het reservelontIk had ze alle 8 apart afgestoken. Bij mij moest ik bij 4 van de 8 cakes het reservelont aansteken omdat het hoofdlont het tot 4 keer toe niet deed. Hadden meer mensen hier last van?
dat is inderdaad wel een goeie.Ik had alles op de kop gezet, dan kan je de doos er zo weer omheen doen.![]()