Zena Revolution

Deze werd in m'n straat ook geschoten, echt geweldig mooie boeketten!! Lekker groot en vol en de burst was ook prima te doen.

Mooie bak alleen het tempo ligt wat laag... sommige boeketten hadden een slappe burst en gingen iets te hoog. De cake met de spinning tails, de cake met crackling en een van de laatste cake met witte/zilveren blinkers vond ik het mooist

Laatst bewerkt:
Leuk ding met een lange duur, maar echt groot spektakel is het niet.
Ik verwachte na de ze triumph wel wat meer hiervan.

Mooie complete bak met breed scala aan effecten. Deed het uitstekend in de straat.tempo is vrij constant waardoor escalatie of finale ontbreekt. In mijn ogen een topper zou hem zo weer nemen.

Bedankt voor je advies! Echter laat ik het nu zo, alles zit al "dicht" plus dit is het derde jaar dat ik zo doorlont en nog geen 1 keer een weigerende verbinding gehad dus ik gok het erop :-)
Dit jaar van de 26 doorverbindingen op deze manier wederom geen enkele weigeraar ;-) maar zoals gezegd (door poldersnol) wel met korte vertraging tussen de cakes.

Maar heb hem 2 keer mogen schieten en ik vind het een topbak volgend jaar zeker in de collectie!

leuke cake, maar wij hebben toch wel veel ellende gehad met aansteken.
in eerste instantie was het de bedoeling om hem in zijn geheel af te steken.
maar dat ging dus mis lont ging gewoon uit??
we hadden de mayhem ook en die hield ook op na 2 cakes.
tja en toen die lontjes weer aan krijgen.........
al met al mooie cake maar volgend jaar niet weer.

leuke cake, maar wij hebben toch wel veel ellende gehad met aansteken.
in eerste instantie was het de bedoeling om hem in zijn geheel af te steken.
maar dat ging dus mis lont ging gewoon uit??
we hadden de mayhem ook en die hield ook op na 2 cakes.
tja en toen die lontjes weer aan krijgen.........
al met al mooie cake maar volgend jaar niet weer.
Jammer dat ze bij jouw zo slecht "liepen"! Hoe had je ze doorverbonden? Zoals mijn how-to? Ik ben namelijk juist erg te spreken over de kwaliteit van mijn Zenaboxen dit jaar (had er 4 en alle 4 als een zonnetje). Voor mij volgend jaar zeker weer zenaboxen.

Ook de box gehad en doorlonten was geen probleem. Vreemde was dat hij bij cake 6 ineens middenin de cake stopte. Via reservelont van cake 8 andersom aangestoken. Nadeel is dat de cakes (8 stuks) zo onhandelbaar zijn als ze doorgelont zijn dat je ze haast niet meer in de doos krijgt.

we hadden ze goed om elkaar heen gedraaid, maar hield dan gewoon op.
kreeg daar na de lont ook bijna niet meer aan.
misschien volgende keer zoals op de foto's doorlussen.

Ook de box gehad en doorlonten was geen probleem. Vreemde was dat hij bij cake 6 ineens middenin de cake stopte. Via reservelont van cake 8 andersom aangestoken. Nadeel is dat de cakes (8 stuks) zo onhandelbaar zijn als ze doorgelont zijn dat je ze haast niet meer in de doos krijgt.

Ik had alles op de kop gezet, dan kan je de doos er zo weer omheen doen.:D

Ik had ze alle 8 apart afgestoken. Bij mij moest ik bij 4 van de 8 cakes het reservelont aansteken omdat het hoofdlont het tot 4 keer toe niet deed. Hadden meer mensen hier last van?

Ik had ze alle 8 apart afgestoken. Bij mij moest ik bij 4 van de 8 cakes het reservelont aansteken omdat het hoofdlont het tot 4 keer toe niet deed. Hadden meer mensen hier last van?
Mee zoals gezegd ging het hier helemaal goed (waren doorgelont) in zulke gevallen .... lang leve het reservelont

Wat een monster!
Toegegeven, ik hem hem zodanig doorgelont, dat alles binnen 1 minuut weg was,
maar wat een geweld.
De hele buurt heeft naar deze bak staan vragen wat het was,
zelfs mensen die niet van vuurwerk houden.

Door deze bak komen alle doorlont bakken van zena volgend jaar in huis.

Heb hem ook afgestoken en nergens last van gehad. De cakes gingen alle 8 prima na elkaar af. Heerlijke bak voor dit geld. Topper met gevarieerde effecten.

Wat een prachtbak was dit! Inderdaad wel jammer dat deze zelf een finale mist maar daarom achteraan een secret salute gehangen. In de hele straat werd geen stuk vuurwerk meer afgestoken totdat deze bak was afgelopen haha.
Ook geen problemen met doorlonten gehad, net als op de foto een paar pagina's terug gewoon met een paar tyraps gedaan.

Mooie bak.

Helaas liep het doorlonten voor geen meter bij de eerste 4 cakes. Ik had alles keurig netjes doorgelont maar het reserve lont van de cakes ging niet aan, waardoor de volgende cake logischerwijs niet werd ontstoken. Was erg jammer.

Back
Bovenaan