even een vraag,hebben jullie cake's van de Revolution ook de de gele Wasaq-Wano lont..?
of hebben jullie de normale visco?
Naar mijn idee is het geen Wasag maar gewoon gekleurd visco.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
even een vraag,hebben jullie cake's van de Revolution ook de de gele Wasaq-Wano lont..?
of hebben jullie de normale visco?
Die waaiercakes (5 t/m 8) zijn idd erg lastig zo door te lonten zonder extra lont![]()
Naar mijn idee is het geen Wasag maar gewoon gekleurd visco.
ik kan morgen wel even een foto maken (moet er nog 1doorlonten) al is daar niet heel veel op te zien vrees ik ivm afplakken. Maar als niemand anders foto's heeft zal ik morgen even wat plaatsen.foto hoe jullie het hebben gedaan??? tnxxxxxxxx
tja doorgelont mag hij niet verkocht worden helaas. In de voorverkoop was hij 169 zeker het geld waard!deze stond ook in de winkel inderdaad, 250 euro was mij net iets te prijzig. en nog zelf doorlonten ook voor dat geld.
Reservelont - hoofdlont dan weer reservelont - hoofdlont dat werkt toch gewoon? Zie hier allemaal dingen over roze lont nu begin ik te twijfelen
Klopt helemaal alleen komt dit bij de (waaier)cakes 5 t/m 8 niet goed uit daarom heb ik ook bij twee verbindingen extra visco moeten gebruiken. Foto's volgen vanmiddag als hier nog belangstelling voor is.Reservelont van 1 aan de hoofdlont van 2, reservelont van 2 aan de hoofdlont van 3, reservelont van 3 aan de hoofdlont van 4 en dan aansteken bij de hoofdlont van 1!
Klopt helemaal alleen komt dit bij de (waaier)cakes 5 t/m 8 niet goed uit daarom heb ik ook bij twee verbindingen extra visco moeten gebruiken. Foto's volgen vanmiddag als hier nog belangstelling voor is.
tja doorgelont mag hij niet verkocht worden helaas. In de voorverkoop was hij 169 zeker het geld waard!
klopt dat kan ook maar dat lijkt me meer voor de gevorderde doorlontersZo krijg je wel vertragingen.. Verder naar onder gaat het lont over naar snellont. Daar heb ik hem gekoppeld.
klopt dat kan ook maar dat lijkt me meer voor de gevorderde doorlonters
<Blablabla mode="on">
Mooie uitleg inclusief plaatjes...QUOTE]
Erwin, als het nog kan zou ik proberen je lontjes anders te koppelen. Je hebt nu veel kans dat het niet doorloopt omdat je eerste contact moment ij je lont niet "met de vlam richting" meeloopt.
Bedankt voor je advies! Echter laat ik het nu zo, alles zit al "dicht" plus dit is het derde jaar dat ik zo doorlont en nog geen 1 keer een weigerende verbinding gehad dus ik gok het eropErwin, als het nog kan zou ik proberen je lontjes anders te koppelen. Je hebt nu veel kans dat het niet doorloopt omdat je eerste contact moment ij je lont niet "met de vlam richting" meeloopt.