Zena Revolution

voor de internet prijs is hij zeker het overwegen waard. helemaal waar hij op een x aantal site's word aan aangeboden met de unukalhai erbij voor die prijs.. als ik dit terug reken ( ja we blijven hollanders) kom ik uit op het bedrag 169,95 delen door 9 cake's gemiddeld 18,80 per cake. zeer intressant...

Ik ga deze niet doen, aangezien zena ofwel vuurwerktotaal een behoorlijk aantal toppers heeft van 20 25 euro. Kun je met 8x20 volgens mij een mooier spektakel neerzetten. Neemt niet weg dat dit zeker geen slecht bak is met ook een redelijke prijs.

Voor de internetprijs vind ik dit een zeer complete show.
Ja de effecten kunnen groter en mooier van vorm, maar we hebben het hier over 8 * 500 gram.
Met diverse effecten, spinning tails, glitter mines, crackling en een zeer leuk tempo is het een compleet pakket.

Je herkent er ook een aantal andere cakes in, die in de andere doorlontboxen verwerkt zitten.
Ik heb - ook met het oog op 2014 - ook een groot aantal losse cakes besteld, waardoor de Revolution gratis werd. Beter wordt het niet :cool:

Prima box die gewoon alles aan boord heeft.... Mines, tails, felle kleuren, veel afwisselende effecten en kleur en ook hier en daar nog een shape... Ik vind 'm de moeite wel waard. En voor de enorm scherpe prijs zeker :D

Volledig mee eens! Wat een prachtige box voor een nog wel schappelijke prijs.
Als mijn dealer voor 100% te vertrouwen was, zou ik deze box zo vooruit bestellen.

Misschien waag ik een poging tijdens de vrije verkoop. Echter voor €350+ zal ik hem niet meenemen.

Mooie box! Het is dat mijn budget al zo goed als op is.

Deze past daar helaas niet meer bij...

Weet je wat ik toch vreemd vind. Mijn big momma en de celebration box zitten in een kooi, terwijl deze box die 2 keer zoveel kruit heeft niet.
Ik ben er in ieder geval wel blij mee.

Fijn! Ik doe wel altijd handschoenen aan. Je winkel kan ook de kooi / omdoos er al af hebben gehaald omdat ze even over tijd hadden / dit leuk naar klanten toe vinden staan.

Ik had ook bij 2 stuks geen kooi, vond dit al vreemd. Denk gevalletje miscommunicatie.
Mijn dealer haalt namelijk nooit de kooien eraf als het niet nodig is.

Iemand een idee hoe ik de beste combinatie kan maken, want het komt niet lekker uit ivm de waaiers die er in zitten die moeten een bepaalde kant opstaan.(dan bedoel ik dus de lonten)

Iemand een idee hoe ik de beste combinatie kan maken, want het komt niet lekker uit ivm de waaiers die er in zitten die moeten een bepaalde kant opstaan.(dan bedoel ik dus de lonten)

Ik heb ze op volgorde laten staan en de roze lonten doorverbonden met roze lont.
Om bij de roze lont te komen moet je wel het karton van de cakes loshalen.

Inderdaad niet handig!
Cake 1 t/m 4 (I vorm) is wel te doen maar bij cake 5 t/m 8 (I en W vorm) moet je het karton los maken om te verbinden.
Dat is voor de gemiddelde consument niet slim.

Persoonlijk heb ik het zo gedaan:

2-1-3-4
6-5-7-8

Cakes 7 en 8 gaan ongeveer tegenlijk af.
Hetzelfde geld voor cakes 1, 3, en 4.

Heb het alleen op de ouderwetse manier doorgelont,
met een combinatie van normaal visco, en snel lont.

Ik denk er misschien te ver over na maar alles heeft een elektrische lading en als je het lontje door knipt krijg je wrijving is er dan niet een kans dat het schiet lont aan gaat. ( de kans is klein maar in mijn ogen wel aanwezig )

ik heb vorig jaar eens getest met een los stuk quickmatch, gewone schaar gebruikt knippe knippe knippe niks aan de hand. ook nog eens met een balon over m'n trui zitten wrijven ff wat statische electrisiteit opwekken en toen nog es wat knippen. niks gebeurd. dus het valt op zich mee volgens mij. Maar je kan altijd beter het zekere voor het onzekere nemen.

even een vraag,hebben jullie cake's van de Revolution ook de de gele Wasaq-Wano lont..?
of hebben jullie de normale visco?

Back
Bovenaan