Zena Revolution

20 euro meer als vorig jaar?

Tja, verschillende importeurs hebben dit jaar de prijzen van een aantal artikelen verhoogd. Dat was trouwens ook al wel voorspeld en/of aangekondigd, maar het blijft dan natuurlijk de vraag of het ook echt gebeurd. Langzaam maar zeker wordt duidelijk dat een aantal importeurs voor een deel prijsverhogingen hebben doorgevoerd. Gelukkig is er ook positief nieuws: ZENA NL heeft enkele artikelen juist ook in prijs verlaagd!

Tja, verschillende importeurs hebben dit jaar de prijzen van een aantal artikelen verhoogd. Dat was trouwens ook al wel voorspeld en/of aangekondigd, maar het blijft dan natuurlijk de vraag of het ook echt gebeurd. Langzaam maar zeker wordt duidelijk dat een aantal importeurs voor een deel prijsverhogingen hebben doorgevoerd. Gelukkig is er ook positief nieuws: ZENA NL heeft enkele artikelen juist ook in prijs verlaagd!

Weet je ook welke artikelen?

Ik zag net op de site van Zena dat deze nu compound is geworden. Jammer, want ze schoten tussen door los best lekker weg.

Opvallend genoeg een redelijke box, terwijl dit in m'n herrinnering altijd kooiloos gepruttel was. En nu vond ik 'm zo op de livestream dikker dan de Zena Cakebox.

dit blijft een beetje mijn jeugdliefde, mijn eerste compound box destijds.
Ben hem dit jaar helaas niet tegengekomen, bestaat hij nog?

dit blijft een beetje mijn jeugdliefde, mijn eerste compound box destijds.
Ben hem dit jaar helaas niet tegengekomen, bestaat hij nog?

Als dit je eerste compound box was dan ben je dus nog vrij nieuw in de wereld van de 'freaks ?

Deze is trouwens gewoon te bestellen via zena Nederland

Als dit je eerste compound box was dan ben je dus nog vrij nieuw in de wereld van de 'freaks ?

Deze is trouwens gewoon te bestellen via zena Nederland

merkwaardige reaktie; Volgens mij waren in 2013 doorlont boxen nog relatief nieuw.
Maar jij stak die dus kennelijk al vele jaren af, top man.

Back
Bovenaan