[Zena] Original Fireworks - [5704] 0,5" XL Celebration Cracker 3000sh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik was helemaal gek van die P1 matten, die gingen namelijk allemaal goed hard en waren ook erg snel. Uiteindelijk dus naar Zena gegaan met de verdubbelaar voor de Mandarin maar die was helaas uitverkocht, dus toen maar deze gekozen. De knallers zijn ongeveer even groot en de rol zelf is ook even groot of zelfs iets groter dus dat kon geen miskoop zijn. Ik weet wel dat de F2 matten veel langzamer gingen dus ik had er maar lekker 2 op elkaar gelegd in de straat. En het viel me helemaal niks tegen. Gewoon keihard, tempo en geweld is zo prima met 2 op elkaar en ze geven lekker veel snippers. De eindbom mis ik ook maar die was toch al jaren dramatisch.

Dit is echt een regelrechte aanrader, in een goede actie te krijgen voor 50 piek per stuk, echt geen geld. Komt goed geweld vanaf!

Ik film normaliter nooit, dus Sorry voor het foute filmen:rolleyes:

Nu weer in de aanbieding, 10tje duurder dan vorig jaar maar is het zeker waard. Deze mat al 3 jaar op rij gehad en verbaas me toch telkens weer hoe lekker die knalt in de straat.

Een zeer fijne F2 rol die gewoon zoals vanouds knalt voor zover dat mogelijk is in F2. Komen ook heerlijk veel snippers van af. De eindbom mis je uiteindelijk amper ( ook al zei ik vorig jaar van wel haha ), goede eindbommen kenden we toch al jaren niet meer. Maar zo'n product als dit geeft echt dé oud en nieuw sfeer.

Absoluut een mooi product en ook al meermaals mogen ervaren.

Inmiddels is deze overigens wel een paar euro duurder dan de Mandarin 4000 van SR. Welke biedt volgens jullie de beste waar voor het geld?

Absoluut een mooi product en ook al meermaals mogen ervaren.

Inmiddels is deze overigens wel een paar euro duurder dan de Mandarin 4000 van SR. Welke biedt volgens jullie de beste waar voor het geld?

Ik vond deze 0,5 celebration cracker echt onwijs goed, er ging een autoalarm van af in de straat dus ik denk dat dat wel een goede graad meter is :D

De mandarin 4000 heb ik ook al eens gehad echter kan ik me daar niet veel meer van herinneren, wellicht kwam dat door de pils :biertje:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan