[Zena] Original Fireworks - [5700] 0,4" Celebration Cracker 1280sh

Status
Niet open voor verdere reacties.

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 5700
Artikelnaam: 0,4" Celebration Cracker 1280sh
Bruto Gewicht: ...
Netto kruitgewicht: 179,2 gram
Aantal schoten: 1280 schoten
Effectomschrijving: Een 1280 schots hindoemat!
Tijdsduur: ... sec
Kartoneenheid: 10/8
Classificatie: Cat. F2
Adviesprijs: €39,50
O.a. te koop bij: zenavuurwerk.com

5700_0_4_CELEBRATION_CRACKER-kopie.jpg

Wij danken Zena Vuurwerk België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

Kocht bij Alpeco de Hindo 1000 van ongeveer dezelfde lengte altijd voor 8€ pst bij aanschaf van een karton, goeie ouwe tijd:cry:

Ja, 8 eurie maar er zat ook een goede eindbom aan.

Met huidige inflatie-grondstofprijzen zou 14 euro realistisch zijn.

Voor die 17,50 was het echt een heel goede mat, viel mij alles mee hoe lang die door ging. Voor dat geld zou ik er zo 3 weer kopen.

Nu bij zena voor 20 euro te koop. Gaat deze net zo hard als de xl uitvoering? Want dan leg ik er 4 achter. Meer voor minder ;)

Nu bij zena voor 20 euro te koop. Gaat deze net zo hard als de xl uitvoering? Want dan leg ik er 4 achter. Meer voor minder ;)

Je bedoelt dan de 0.5" XL? Die is wel een kaliber groter/harder en ook een stuk langer. Dit is meer een dubbel-laags hindoerol, maar met 4 stuks moet dat minimaal zo heftig zijn. Dan leg je ze overlappend achter elkaar als je er iets langer van wilt genieten of je doet er 2 op elkaar overlappend naar nog 2 op elkaar.

Ja die bedoel ik inderdaad. Andere jaren heb ik die rol. Met korting zou ie dan 75 euro kosten.

Ik had in gedachte om 4x de 0,4 achter elkaar te leggen zodat hij langer is dan de 0,5 xl

Ik was/ben daarom benieuwd of de 0,4 net zo hard gaat als de 0,5 xl maar dat ie alleen maar korter is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan