Zena Mixed Box [Uitloop 2023]

Komt omdat de zwart/gele doos degeen is van de buitenkant, de kooi en de andere doos zitten daar weer in dus daarom is de doos veelste groot.

De afmeting kan ik je morgen vertellen, to be continued

Als je het dan begin van de middag ken laten weten want rond 4 uur moet ik deze box ophalen

Ik had de Mixxed box en moet zeggen, dat was een prima box! Al vond ik wel dat die zijn schoten relatief snel de lucht in knalde. Behalve de Crackling Chrysantium die iets trager was maar wel de hele lucht vulde. Alle cakes hadden een prima burst en heldere kleuren. Niks over te klagen en qua prijs helemaal.

Ik vond ook een topper bij ging die ook best snel maar wel heerlijke een gevulde lucht:D

Egt een topper ben trouwens zeer tevreden over alle zena blokjes die ik had :)

Deze ging veel sneller dan die had moeten gaan, als ik hem vergelijk met de product film althans. Ging echt heel snel achter elkaar de lucht in

euhmm deze was raar op de demo , hij begon wat minder daarna was het goud wel heel mooi . Echt bijna tot aan de grond ! , alleen daarna vallen mij wat verschillen op bijvoorbeeld bij 0:17 is duidelijk een verschillend productie jaar of een foutje in de fabriek waar ik de linker toch mooier vind

en ook trouwens bij 0:30 weer verschil waar ik rechts weer mooier vind

cake voorstelling:

20161229_100204.jpg

20161229_095625.jpg

mooie cakebox voor weinig geld, in de earlybird actie gekocht voor 49,95

Goeie burst en flinke boeketten, aanrader!

Back
Bovenaan