Zena Megastore Olen

Er werd de hele vuurwerkbranche veel positiefs beloofd, met vergaderingen en bijeenkomsten die nog nooit eerder hadden plaatsgevonden. Echter heeft de Belgische overheid de hele vuurwerkwetgeving volledig vernieuwd (door uiteindelijk niets aan te passen...)

hahaha dat is nog is een overheid alleen een paar dagen voor oud-en nieuw controleren ze in baarle-nassau onder het mom van kijk ons is serieus bezig zijn , maar de rest van het jaar intereseert ze het geen ene mallemoer

Ben is een keer aangehouden in belgie omdat me achterlicht verrot was , terwijl auto vol lag met vuurwerk , drank en sigaretten je zag het zo liggen het enige wat die beste agent zei was , gij zijt een slimme ollander

Kan je ergens kijken wat er bij welke vestiging op voorraad is? Of zeggen jullie die voorraad is dusdanig groot dat je geen zorgen hoeft te maken?

Bij mij vragen ze ALTIJD om de pas, de vorige keer nam ik een vriend van me mee die geen pas bij zich had. En die diende ter plekke lid te worden anders kon hij niet profiteren van de kortingen :p

"Echter heeft de Belgische overheid de hele vuurwerkwetgeving volledig vernieuwd (door uiteindelijk niets aan te passen...)"

is dit typisch vlaams of... :p

"Echter heeft de Belgische overheid de hele vuurwerkwetgeving volledig vernieuwd (door uiteindelijk niets aan te passen...)"

is dit typisch vlaams of... :p

In dit landje van stoere cafepraat en vette frieten hebben wij maar liefst 7 regeringen, die moeten zich ergens mee bezighouden. Dus ja, das typisch Belgisch 😉

12510392_1184702084893160_7272739159734288077_n.jpg

Ook op zaterdag zijn wij open!

Vandaag ook langs geweest, wel iets verder van Antwerpen dan gedacht :bonk:.

Prima winkel, vriendelijk personeel. Heb maar even niet teveel meegenomen (voor zowel mijn portemonnee als voor de Nederlandse regelgeving, dus enkel Cat 2 en niet boven de 25 kilo), maar ik was zeker niet de enige Nederlander.

Heb een Hydra A tm F meegenomen, een Raptor en een Sensation. Zonder kooi zal het denk ik een kilo of 20-24 zijn. Het jeukte uiteraard wel om niet meer mee te nemen. De Burn it boxen gingen in ieder geval als warme broodjes, en ook zag ik een aantal mensen weggaan met een Hydra karton. Voorlopig hou ik het hierbij. Aan het eind van het jaar nog eens kijken voor de Herlat Triple Silk Willow.

Alleen ja, de muziek, tja, niet echt mijn muziek :p. Stond ook wel erg hard.

Back
Bovenaan