Zena Megastore Olen

!!! WIN WIN WIN !!!

De ZENA Mega Store Olen gaat vanaf morgen weer open, en dat verdient een feestje! Doe mee aan deze wedstrijd en maak kans op een gruwelijke knalmat!

Wat geven wij weg?
(5x) 1 x RT809 Celebration Cracker 100.000 twv € 80,00

Wat moet je doen?
Like & share deze post met zoveel mogelijk mensen

Aanstaande vrijdag 01/08 maken wij 5 winnaars bekend!

Toi-toi-toi!

#zenavuurwerk #megastoreolen

812834_872814909415214_4443431249838087600_o.jpg

https://www.facebook.com/zenavuurwerk?fref=ts

Verbouwingen: CHECK!
T-shirt: CHECK!
Vest: CHECK!
Gas erop: CHECK!

Vanaf nu verkrijgbaar in Olen!
#harderbetterfaster #merchandise #zenavuurwerk

Psst, aanstaande zaterdag zijn wij ook open!

15637_874655385897833_3155022246681412131_n.jpg

Zijn idd hele leuke aanbiedingen..

Alleen jammer genoeg ken ik niet in olen komen..qua vervoer :wink:

Ik loop dit moois ook mis want ik ga binnenkort op vakantie en ga maar hopen dat ze in oktober ook van deze mooie aanbiedingen hebben. Maar als ik jou was zou ik een carpool oproepje plaatsen hier er zij vast mensen met vervoer hier op vwc die die kant op willen.

is het niet mogelijk om deze aanbiedingen ook in maaseik te verkrijgen of gaat men niks doen met deze winkel.
is voor vele freaks een stuk dichterbij dan Olen.

is het niet mogelijk om deze aanbiedingen ook in maaseik te verkrijgen of gaat men niks doen met deze winkel.
is voor vele freaks een stuk dichterbij dan Olen.

Nou weet ik het niet zeker maar ik denk dat ze deze aanbieding niet in andere winkels kunnen voeren,wel in Olen omdat het een (groothandel)importeur is. als ze 50% korting geven moeten ze de winkels die bij hun zijn aangesloten ook de mogelijkheid geven dat te verkopen,en een winkel wil wel winst maken dus zullen ze het voor 80%van de verkoop prijs moeten leveren aan de winkel anders maken ze geen winst. En onderscheid maken in winkels is niet goed voor je product of bedrijf.

Misschien dat ze zelf het verlossende antwoord kunnen geven.

Maaseik is momenteel nog niet geopend en zal pas later in het jaar zijn deuren openen. Vandaar dat deze aanbiedingen vooral in Olen gelden en enkele ook in Baarle.

Mooie heldere zaak altijd in Olen. Maar komt er dit jaar van Original Fireworks nog nieuwe producten aan? Na jaren veeel vernieuwing heb ik helaas nog weinig opgevangen

Er wordt bij ee Trophy een demo gehouden met ook Belgische producten, lijkt mij wel dus.
Maar ik werk er niet dus zeker kan ik het nooit weten.
Komen er elke week leuke kortingen?
Of af en toe weer iets nieuws.

ik ben altijd zeer positief over olen, het fijne is dat meestal alles wat ze op de site verkopen ook aanwezig in de winkel is, een grote winkel met grote vitrines met vuurwerk. je word er ook altijd goed geholpen, het enige minpunt is dat het gewoon een stuk verder rijden is dan Baarle. Binnenkort toch maar eens een ritje ernaartoe maken.

Er wordt bij ee Trophy een demo gehouden met ook Belgische producten, lijkt mij wel dus.
Maar ik werk er niet dus zeker kan ik het nooit weten.
Komen er elke week leuke kortingen?
Of af en toe weer iets nieuws.

Er wordt inderdaad bij de Zena Trophy een demo gehouden met ook Belgische producten. Er zullen weer genoeg nieuwe producten komen. Goede acties en kortingen zullen er ook vast en zeker weer komen. Hou Facebook, het forum en de website goed in de gaten.

Back
Bovenaan