Zena Megastore Olen

Zo te zien ga jij over zena, vraagje he: ik kan me niet aanmelden voor een LVC pas omdat ik dit al gedaan zou hebben maar het gekke is dit heb ik zelf nooit gedaan dus ik heb ook geen pasje.

Hoe krijg ik deze alsnog?

die kan je toch in de winkel krijgen?

Zo te zien ga jij over zena, vraagje he: ik kan me niet aanmelden voor een LVC pas omdat ik dit al gedaan zou hebben maar het gekke is dit heb ik zelf nooit gedaan dus ik heb ook geen pasje.

Als je dit via de website niet kan doen moet je de volgende keer bij een Zena BE winkel nog eens vragen. Daar wordt het meteen geregeld met je pasje etc. Dit heb ik namelijk al meerdere keren gelezen! Moet je je naam en e-mailadres doorgeven op een blaadje en de krijg je de pas + de LVC Nieuwbrieven!

(Dit kan sowieso in Zena de Bunker (Baarle) of de Zena Megastore in Olen, misschien dat het ondertussen ook al kan in de nieuwe vestiging in Maaseik! Maar dat laatste durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.)

Geen probleem hoor! Gewoon even bij je winkelbezoek dit melden of naar pasje vragen en wij brengen dit wel in orde ;) en dan krijg je ook tegelijk je pasje mee!

Als je dit via de website niet kan doen moet je de volgende keer bij een Zena BE winkel nog eens vragen. Daar wordt het meteen geregeld met je pasje etc. Dit heb ik namelijk al meerdere keren gelezen! Moet je je naam en e-mailadres doorgeven op een blaadje en de krijg je de pas + de LVC Nieuwbrieven!

(Dit kan sowieso in Zena de Bunker (Baarle) of de Zena Megastore in Olen, misschien dat het ondertussen ook al kan in de nieuwe vestiging in Maaseik! Maar dat laatste durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.)

Klopt Tristen! en ook in Maaseik mogelijk :)

dus als ik het goed begrijp zitten er overal stikkertjes op met bijv: 30%, 80% en dan moet je zelf uitrekenen hoe duur het dan wordt?

Klopt van de stickertjes, uitrekenen hoeft niet direct, als het wat rustig is in de winkel (tijdens weekdagen vooral) kunnen wij dit gewoon in de kassa ingeven en je krijgt je eindbedrag zo te weten als jij dan iets erbij of eraf wilt geen enkel probleem!

ik ben afgelopen zaterdag geweest, van de event boxen hadden ze alleen nog maar de event 1 op voorraad.
er zijn behoorlijke kortengen.

bijv. Loki (50%)
Messier 50%
etc

de event 1 kwam op 48 euro nu.

aanstaande woensdag komt er een nieuwe lading binnen, ik durf niet te zeggen met wat, maar zoieso de moeite waard om een bezoekje aan maaseik te brengen.

Event 1 kost dus 48, alleen op de site staat die voor 65 dus hier gaat dan geen 50% af.

Op de event boxen gaan dus minder kortingen?

Event 1 kost dus 48, alleen op de site staat die voor 65 dus hier gaat dan geen 50% af.

De event boxen staan aan de juiste prijs op de website/in de winkel en hier staat nu 50% korting op...Dus 65 € -50% = 32,50

Alle Zena eventboxen staan aan -50% korting net als ook de Zena Cakebox en Ragnarokeventbox enz..

Er zijn twee soorten eventboxen. De kleine Event 1/2/3 van zo rond de 60euro (nu dus rond de 30eu) en de grote boxen van 4 cakes ipv 2. Zelfdr naam maar ander artikelnummer.

Verder:
Silent Beauty uitverkocht
Etna uitverkocht (Caldera, Krakatau en dr Jigsaw versi allemaal wel op voorraad.)
Lantaarn Cracker 880 shots uitverkocht (660 shots wel beschikbaar)

Back
Bovenaan