Zena Megastore Olen

heeft er iemand ervaring met de mods die ze verkopen?

Filmpje uit 2011/2012

Afgelopen Oud en Nieuw had ik er maar 10 doorgelont en bewust op effekten uitgezocht.. ST en AT om en om afgewisseld en in Z shape laten schieten. Beter doorgelont ook dit keer, dus snellont afgeknipt en aan elkaar geplakt. Was echt helemaal top. Een dikke aanrader.. En met deze prijzen heb je voor 75 euro mooi even een 30mm / 80 schots waaier cake. Probeer dat maar eens legaal te vinden.

Vooral deze is een aanrader:

Deze:

Deze:

En Deze:

Ben in elk geval van plan om er dit jaar 30 aan elkaar te lonten.. :D

Zijn er nog mensen die zaterdag gaan??
En wil best wel mee betalen voor de benzine..
want vorige week kon met iemand mee alleen werd te laat wakker..:( dat was een zwarte dag voor mijn..

ik ben van plan de 22e tegaan, klinkt misschien raar maar is dit een handige dag om te gaan ivb met voorraden die ze hebben?
en heeft iemand verder nog tips wat ik zeker moet meenemen/weten als ik daar wat ga halen?

groetjes!

Haha, oude slaapzak, ik ga waarschijnlijk nog wel een keer. Maar echt pas aan het einde van de maand!

Zijn er nog mensen die zaterdag gaan??
En wil best wel mee betalen voor de benzine..
want vorige week kon met iemand mee alleen werd te laat wakker..:( dat was een zwarte dag voor mijn..

Deze producten zijn net terug binnen:
Betelgeuze, Messier, Asgaard, Walhalla, Hol010 Crosette , Hypnotised zijn terug,
En ook nog: 3D 19 shots cake, € 10-, per stuk of 4 voor € 35-, of 8 voor € 60-,.

weet jij miss of het messier assortiment er aankomende woensdag ook nog is?, kun je daar een inschatting van maken? :P

had jij nog wat gratis erbij gekregen ofzo? of heb je nog aanraders om mee te nemen voor een goeie prijs wat niet op de prijslijst stond die je in je mail kreeg van lvc?

Diverse nwe produkten binnen gekomen en ook de 5000 klapper is binnen,als ik me niet vegisvzit daar 30 % korting op.

thanks! dat is mooi :P, nou heb ik miss een brutale vraag maar ik stel hem toch. ik hoor van de ene dat de gene iets gratis bij zijn bestelling krijgt en van de ander hoor ik dat die gene er niks bij heeft gekregen.
nu maakt mij het niet zo heel veel uit want de kortingen zijn natuurlijk al hartstikke top.
maar ligt dit ergens aan? een bepaald bedrag voordat je wat gratis krijgt of moet je gewoon geluk hebben?

grtz joost

Ik zeg, ga gewoon heen en zie maar wat je krijgt, de kortingen zelf maken de rit al meer dan waard !.
deze vraag is al zovaak gevraagt met steeds de zelfde antworden, de ene krijgt wat de ander niet, afhankelijk van alles, groote van je aankoop, humeur van de verkopers.. onvoorspelbaar dus.

Ik krijg altijd wat gratis, behalve met deze kortingen.
Betaal dan ook een paar honderd minder.
Dus verwacht het maar niet, maar gratis spullen boven op gemiddeld 50% korting.
Het is dat je zelf al zegt dat het een brutale vraag is haha

Het is simpel:

Als je een broek in de uitverkoop haalt, dan hoef je niet te verwachten dat je daar nog een gratis shirtje bij krijgt.
Het artikel is al afgeprijsd.

Bij vuurwerk ligt dat niet anders.
De winkel geeft veel korting, ze staan er voor goed advies en ze hebben koffie voor je.
Het is eigenlijk al heel goedkoop, ik vind het naast dat het brutaal is, ronduit onbeschoft om het te vragen.
We zijn allemaal Nederlands, bijna allemaal, maar vragen naar een gratis artikel bij het profiteren van korting, gaat wat ver en je zal het dan ook niet snel tegenkomen.

In de normale verkoop krijg je wel iets erbij, maar tijdens drukke dagen kan het zijn dat ze het eventueel vergeten.
Zena/Original kennende geven ze altijd iets leuks mee.
En dit hoeven geen hoge bedragen te zijn, om hier van te profiteren.
Een maat van mij kocht vorig jaar voor 50 euro bij Zena en kreeg een paar pakjes toffees gratis.
Ligt natuurlijk ook aan je stemming.
Kom je binnen met een grote lach op je gezicht en geniet jij evenveel als de verkoper, dan zul je sneller iets krijgen als wanneer jij met een chagrijnige toon binnen komt vallen.

Ja, maar ik mag toch wel benieuwd zijn waarom de ene nou wel wat gratis krijgt en de ander niet?
en ik weet dat het een onbeschofte vraag is. maar ik ben wel de gene die er 2 en een half uur voor in de auto zit om het vuurwerk bij hun te kopen.

Back
Bovenaan