Zena Megastore Olen

Komt er nog een filmpje van de nieuwe rol?

Ben altijd wel benieuwd naar de nieuwe original rolletje maar met uitzondering van 1x werd ik iedere keer verdrietig van de chinese rollen uit Olen.

op 1.08 start de rol. en eindicht op 1.37/38.
Dat is geen 45 seconden maar 30 seconden!
Dan vind ik dat er op het begin stukje wel heeeel erg veel knallertjes loslaten hoor.
Verder lijkt de rol aardig te knallen!
het overlappen vind ik wel knullig gedaan hoor... zo geeft het telkens een beetje geweld en zwakt de mat/rol weer af.
maar goed het is zeker geen slechte rol original heeft slechtere versies gehad..

Ja ik oordeel wel vanaf een filmpje ja!

Dus, om samen te vatten;

- Geen kliksysteem of handig doorverbind - iets.
- Beetje oranje kleur flitsen dus geen super kwaliteit flash.
- Slechts 30 sec knalwerk.
- Rare eindbom? Lijkt wel een opgerolde mat van binnen of iets dergelijks?

Met een leuke aanbieding ga ik er misschien wel 1 testen maar sta niet te springen om deze aan te schaffen.

Vind het wederom geen topper.

Volgende keer de rol laten maken door herlat, ik zei het nog zo; das duitse kwaliteit!

* er valt me nog iets op... die 12 stappen die hij zet vanaf de eindbom tot aan 't begin van de mat, is toch geen 12 meter?!

Laatst bewerkt:
Aanstaande zaterdag zijn de volgende artikelen weer op voorraad :

- Z05 de luxe
- Hydra
- Burning Salvo
- Eyjafjallajokul

En onder voorbehoud :

- Z37 a
- Uranus

Mochten deze twee bovenstaande aanstaande zaterdag niet voorradig zijn dan zijn ze er de week er op zeker.

Er mochten tog geen nieuwe knallers in het assortiment komen.
Of geimporteerd worden?.
Of is die regelgeving weer verranderd?

De blast is 1 van de produkten die nog niet uitgekomen was ,original zal nog wel met meerdere produkten komen omdat dat nr nog mag.Ter intrduktie kost deze in de maand november €8,- per 20 stuks.Dit is momenteel de hardste belgische nitraat.

Back
Bovenaan