Zena Megastore Olen

Vriend van mij had laatste karton Asgaard mee ! Weet niet of ze deze nog gaan bijvullen. Hydra heb ik niet op gelet

Toffe zaak, vriendelijke behandeling gehad, uitstekende alternatieven aangeboden gekregen voor de asgaard en 7-bang rockets, en goede uitleg bij de producten. Er werd een vuurwerkbril meegegeven met de bestelling, wat ik ook waardeer. Geen zorgen dat ik wat twijfelachtig was, ik wist gewoon niet wat het allemaal precies wat. Net even bekeken wat ik nu precies heb meegenomen aan alternatieve producten, en dat zit zeker wel goed.

Inderdaad een erg toffe zaak, duurde soms wat lang maar als je aan de beurt was namen ze alle tijd voor je. Ook ik heb verschillende veiligheids en merchandise-producten meegekregen en toen ze hoorde dat er ook wat voor mijn maat was werd er zonder te aarzelen alles nog eens bijgepakt ook voor hem.
Relaxte sfeer, wat positief-apart (nieuw woord) volk en dat waardeer ik ook altijd flink.
Me pa heeft al die kilometers gereden die heeft niks met vuurwerk mede door ervaringen in sommige Nederlandse vuurwerkzaken. Hij vond het echter een leuk uitstapje en was verrast over de goede voorlichting die je kreeg en de tijd die voor je werd genomen.
Ook niet geheel onbelangrijk waren de fantastische kortingen en nog betere vervangers in mijn geval bij uitverkochte producten.
't is dat het best wel een eindje rijden was, anders zou ik er vaker komen korting of geen korting!

Gister ook even langs geweest, druk in de zaak wat goed is voor de winkel natuurlijk.
Bestellingen werden netjes en georganiseerd afgehandeld, bij het ontvangen van je bestelling werd er vaak nog uitleg gegeven over hoe of wat en kreeg iedereen nog wat vuurwerkbrillen en/of petten en mutsen mee. Vervanger van de asgaard gekregen en vervanger van de 7 bang rockets allemaal probleemloos dus!
1 Minpunt, koffie was op haha:p

Paar vraagjes over voorraad in Olen:
Zijn er in Olen nog Centipide's? En kosten deze nog steeds €2?
Is al bekend wanneer de 7 bang weer wordt geleverd?
En misschien een moeilijke vraag om te beantwoorden, maar hoeveel kans is er dat er vrijdag nog een karton asgaard op voorraad is?
Alvast bedankt voor de moeite/antwoorden!

Hoe kan het zijn dat asgaard en 7-bang er niet waren, en nu weer wel? Ik dacht dat in Olen juist alle voorraad lag, en als het daar op is, het ook echt op is.

Er zijn in duitsland nog hele grote bunkers.
Als alles uit Olen moest komen, en daar ook alle winkels mee bevoorraad moeten worden kunnen ze hier hooguit een maand mee vooruit ;)

Nope, voorraad wordt aangeleverd vanuit de grote bunkers en Olen is dacht ik verdeelpunt. Olen zelf heeft ruime opslag, meer dan bijv. De Bunker maar ook Olen wordt dus regelmatig vanuit de centrale opslag bijgevuld.

EDIT: Gijs was me net voor...

En welke actie is er volgend weekend.... :D? Heb even tijd gevonden om langs te komen. Maar jullie zullen dat vast nog niet mogen verklappen ;). Ik zie wel wat me te wachten staat. Heb er erg veel zin in en jullie zijn SUPER bezig!! Lijstje ligt al klaar!

Back
Bovenaan