Zena Megastore Olen

Vaavond is er een demoshow in veerle laakdal,ongeveer 10 km van olen,Lvc leden krijgen leuke extras,check de site en wordt lid,iedereen is welkom,en er zijn geen kosten!

Begin deze maand in Olen geweest (helaas was ik ook een paar keer verkeerd gereden :P )

Het product wat er eigenlijk elk jaar toch wel standaard bij zit is de crackling crysantium, helaas was deze niet op voorraad maar wellicht dat ik aankomende maand nog een keer heen en weer rij!

En wat een top service geeft deze winkel, met het helpen van keuzes maken tot het gratis weggeven van vuurwerk. Toen ik dacht alles gehad te hebben kwam (volgendsmij de eigenaar) nog met een pakket aanzetten die ze hoogstwaarschijnlijk kapot hadden gereden met pallets verplaatsen, daar moesten we wel wat van weggooien maar de rest was een prima doorlont projectje ;)

Vorig jaar hier ook geweest, maar als het aan mij ligt ga ik niet meer naar een andere winkel en blijf ik terugkomen in Olen!

Zena Vuurwerk bestaat 12,5 jaar en dat vieren we!

Zena Vuurwerk bestaat 12,5 jaar en dat vieren we!

ZENA vuurwerk bestaat dit jaar 12,5 jaar en dit vieren we!
Samen met de LVC draaien we deze maand helemaal door!
Minimaal 20% tot maar liefst 70% korting op 25 producten!

68067_514209285275780_787842936_n.jpg

Prijzen:
Silver Crackers €1
Nitrate cake €4,90
Traca €4,90
Afterglow €9,90
Big 3 €18,90
Spanish Crackers €1,95
Single Rows €4,90
Z103 Candle €2,90
Surrender €10,90
Lionheart €18,95
Crackling Pearls €0,95

Nog geen LVC-lid? Wordt lid op:
http://www.zenavuurwerk.com/index.php?option=com_smartformer&formid=1

(Actie enkel geldig in de Zena Megastore in Olen)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht dat eerst ook dinkydau.
Totdat ik nog een keer las met me aangeschoten kop :p
"schijnen een nieuwsbrief te gaan krijgen "
Dus nog ff wachten denk ik zo :p Correct me if Iam wrong.

De kortingen gelden alleen voor LVC-leden. En als je jn Olen inkopen gaat doen zal je ook nog verrast worden. Wat dat is hoor je in Olen.

Back
Bovenaan