Zena Megastore Olen

15 jarig jubileum Gijs

Zaterdag 28 november viert Gijs zijn 15 jarige jubileum in de Tabac-O-Thiek. Natuurlijk wil Gijs dit met jullie vieren met het volgende: - 15 uur open, van 09:00 tot 24:00, - gehele dag 15% korting, - in de avond dobbel korting met een drankje en een hapje, - het GIJS pakket. Zie het forum voor het Gijs pakket! Tot zaterdag bij Gijs !!

De_beste_Zena640.jpg

Dit word gemeld op het VWB forum door Fire Fox:

Geen weekaanbiedingen meer!
Bij deze voor iedereen duidelijk het bericht dat er op het forum GEEN weekaanbieding meer komt. Uiteraard zijn er in de winkels altijd nog leuke acties en aanbiedingen, die zal je dan in de winkel horen.

Gr,

Fire Fox

Dit word gemeld op het VWB forum door Fire Fox:

Geen weekaanbiedingen meer!
Bij deze voor iedereen duidelijk het bericht dat er op het forum GEEN weekaanbieding meer komt. Uiteraard zijn er in de winkels altijd nog leuke acties en aanbiedingen, die zal je dan in de winkel horen.

Gr,

Fire Fox

Dat vind ik erg jammer. Het is altijd leuk om lijstjes te maken zeker als het over kortingen gaat. Voor de mensen met een vast budget moeten nu alles in de winkel uitzoeken als ze voor de korting gaan. :rolleyes:

beste forummers. Ik heb net de prijslijst gedownload maar het is denk ik een stomme vraag maar ik stel hem toch. Wat betekenen de verschillende letters onder Bunk. Ik zie K,E,G staan etc

beste forummers. Ik heb net de prijslijst gedownload maar het is denk ik een stomme vraag maar ik stel hem toch. Wat betekenen de verschillende letters onder Bunk. Ik zie K,E,G staan etc

Bunker nummer.
DJF thunders staan bijvoorbeeld in bunker Z. (Dit is een voorbeeld en NIET op waarheid berust!)

En de reden vermelde die er nu ook bij? Want wilde net kijken wat de week aanbieding werd :rolleyes:

De reden is dat ze vanaf 1 september tot en met eind november de weekacties deden. Inprinciepe ook om klanten te trekken.

Het einde van het jaar is dit niet meer nodig, om op deze manier klanten te trekken.

Nee (nog) niet. Maar voor die 24 euro een heerlijke knalmat, tempo ligt echt hoog, zie hem zelf wat rustiger maar dit is ook gewoon chaos!

Wat een drukte overal, normaal ga ik nooit zolaat naar België maar dit keer toch maar wel even gedaan. Druk druk druk, dus babbeltje zat er niet bij helaas. Toch bedankt weer voor de goede service ben overal weer erg blij mee! Kennen we nog wat knallen met oudjaar :)

In olen is het wat minder druk als in baarle,ook hebben ze daar meer voorraad,lekkere koffie,goed advies en altijd tijd voor een praatje.

De Warriorcollectie is een van de laatste nieuwe potten die ik heb gehaald, maar er komen er nog meer deze week waar ik benieuwd naar ben. De Fear een pot van 19 shots met palm effecten.
Ik heb gebeld met Zena De Bunker en er werd me verteld dat eind deze middag en morgen de laatst nieuwe artikelen op voorraad zijn.

Ik ga deze keer voor het eerst naar zena in olen, ik vind de site nog al onduidelijk bij het assortiment van knallers, er staat geloof ik lang niet alles op wat ze verkopen. Daarom heb ik nu de vraag of iemand kan bevestigen of het volgende bij zena in olen te koop is, namelijk: Lady cracker/ spaanse vlinder rood, widow maker, bsc 808, choeet banger, black bermuda, spanish cracker c, toffee vlinder, supero, bombero, weco corsair, pirat special,baby vlinder choeet. Alvast heel erg bedank!

Ik ga deze keer voor het eerst naar zena in olen, ik vind de site nog al onduidelijk bij het assortiment van knallers, er staat geloof ik lang niet alles op wat ze verkopen. Daarom heb ik nu de vraag of iemand kan bevestigen of het volgende bij zena in olen te koop is, namelijk: Lady cracker/ spaanse vlinder rood, widow maker, bsc 808, choeet banger, black bermuda, spanish cracker c, toffee vlinder, supero, bombero, weco corsair, pirat special,baby vlinder choeet. Alvast heel erg bedank!

Dit is er wel te koop:

Choeêt Banger
Black Bermuda (Triangle Cracker)
Spanish Cracker-C
Toffee
Baby Vlinder

En ook de Mammoth, Ugly Joe en Nuke Banger zijn aan te raden! :wink:

Black bermuda is er dus NIET te koop. Triangle cracker en Black bermuda zijn 2 verschillende producten van 2 verschillende merken.

Voor de rest word er ook verkocht:

Weco corsair.

:D

Back
Bovenaan