Zena Megastore Olen

Nope dat is een categorie 2 knalpijl dus maximaal 2 gram flash. En die rookbommetjes zijn zeker leuk voor het geld!

Ik ben er vrijdag nog geweest, en toen hadden ze inderdaad geen p1, maar helaas vergeten te vragen of ze er nog een vergunning voor kregen.

Laatst bewerkt:
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de herfstacties tegen vindt vallen. Vooral de knallers in de aanbieding. Zou het ermee te maken kunnen hebben dat Belgie niet (meer) kan concureren met het Nederlandse Siervuurwerk. Een pot van 75 euro nu aanbieden voor 45 is "slechts" een korting van € 11,25 (als je hem bij de megastores koopt)

Nee de tijden van echt goede kortingen zijn voorbij bij Zena belgie heb ik het idee. Weet nog wel vroeger, 2e product gratis actie, kon je 2 kartonnen halen voor de prijs van 1. Kijk dat waren nou eens acties waarvoor ik naar Belgie ging rijden.

Een cake die duurder is en niet betere uitwerkingen heeft dan de NL cakes? Ik bedank daarvoor.

Voor pijlen kom ik er nog wel graag :)!

Vroeger? Vroeger?
Wat is vroeger bij jou? Vorig jaar?
Want toen waren de verdubbelaar en of 50% actie korting er nog gewoon hoor.
En ik verwacht dat hij er ook dit jaar weer is. SNAPTE?

Vroeger? Vroeger?
Wat is vroeger bij jou? Vorig jaar?
Want toen waren de verdubbelaar en of 50% actie korting er nog gewoon hoor.
En ik verwacht dat hij er ook dit jaar weer is. SNAPTE?

Kan het mij vorig jaar niet herinneren, als dat wel zo was. Mijn excuses :)!

Nou, dan ben ik zeer benieuwd!

Wat minder nieuws voor de Funke liefhebbers, de spullen zullen nog later binnenkomen. De luipaard spullen komen wel al eerder binnen ( en zijn deels al binnen ).

Back
Bovenaan