Zena Megastore Maaseik

hallo ik heb even een vraag ik had laatst een potje in mijn handen en viel op de betonen grond nu is mijn vraag of dit effect heeft op de uitwerking van de pot ik hoor het wel van juli

ps ik wist niet waar in dit form ik dit kon vragen dus plaats ik het hier

Gr vvw

hallo ik heb even een vraag ik had laatst een potje in mijn handen en viel op de betonen grond nu is mijn vraag of dit effect heeft op de uitwerking van de pot ik hoor het wel van juli

ps ik wist niet waar in dit form ik dit kon vragen dus plaats ik het hier

Gr vvw

Als de tubes nog rond zijn en de kleistoppen nog in orde. En de bombettes op de plek. Dan is er niks aan de hand. Als er zichtbare schade is wordt het een ander verhaal. Dan kun je evt. de beschadige tubes leeg maken voor de veiligheid

23319201_1853082934721735_5879117759428709978_n.jp  g

Maar liefst VIER knalaanbiedingen voor jullie dit weekend! Een cakebox die voorzien is van de beste en nieuwste sterrencombinaties, met maar liefst 116 schoten, dit allemaal voor slechts € 75, een dikke cakebox bestaande uit 6 cakes van 20 schoten voor slechts € 16,50 of een 36 schots waaier met dikke crackling of gouden staarten voor slechts € 25! Alleen dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)

Weet iemand toevallig of de Zena Cakebox nog in België in het assortiment komt? Meestal komt deze box wel in het assortiment, maar ik heb hem dit jaar nog niet er tussen zien staat helaas.

23319201_1853082934721735_5879117759428709978_n.jp  g

Maar liefst VIER knalaanbiedingen voor jullie dit weekend! Een cakebox die voorzien is van de beste en nieuwste sterrencombinaties, met maar liefst 116 schoten, dit allemaal voor slechts € 75, een dikke cakebox bestaande uit 6 cakes van 20 schoten voor slechts € 16,50 of een 36 schots waaier met dikke crackling of gouden staarten voor slechts € 25! Alleen dit weekend geldig bij de Zena Megastores (Maaseik en Olen)

Je had er even bij moeten zetten da thet 16.50 per cake is en niet die hele cakebox met 6 cakes

Dit staat er:
een dikke cakebox bestaande uit 6 cakes van 20 schoten voor slechts € 16,50

ach een foutje in het berciht hier op het forum, er had natuurlijk nog "per cake" achter moeten staan. Dit had je ook kunnen zien aan de foto van de aanbieding.
Dus kunnen we nu ophouden met dit gezeur ? wat het gaat werkelijk waar nergens over :bonk:

Zag op facebook dat mensen dit wel lastig vinden en dachten de hele box voor 16,50 op te kunnen halen. In nl worden die cakes immers nooit los verkocht. Voor een leek is het lastig.

Back
Bovenaan