Zena Megastore Maaseik

het gerucht gaat, en ik benadruk nogmaals het woord 'GERUCHT', dat Zena sowieso tot de zomer gesloten blijft...

Ik ga binnenkort weer naar Baarle Hertog om wat vuurwerk te halen.Gelukkig is Harry loots gewoon open.Ik ben trouwens ook wel klaar met dat geheimzinnige gedoe bij Zena!

Als ze tot de zomer dicht moeten blijven dan is dat een zware tegenslag voor zena.

Ze zijn nogal eens langere tijd dicht geweest, dit voor verbouwingswerken. Zoveel omzet draait Zena niet in de maanden voor de zomer (januari buiten beschouwing).

Het gaat erom dat je klanten verteld waarom je dicht bent tot de zomer.Ik ga liever naar Baarle als er meerdere winkels los zijn.Als je met een verbouwing bezig bent weet je waarom de winkels gesloten zijn en nu blijft het maar gissen.Ik hoop wel dat de Zena winkels weer snel los zijn !!!

Het gaat erom dat je klanten verteld waarom je dicht bent tot de zomer.Ik ga liever naar Baarle als er meerdere winkels los zijn.Als je met een verbouwing bezig bent weet je waarom de winkels gesloten zijn en nu blijft het maar gissen.Ik hoop wel dat de Zena winkels weer snel los zijn !!!

Wat interesseert mij dat waarom hun winkel gesloten is tot de zomer? Als ze maar vuurwerk verkopen tegen de volgende jaarwisseling. 95% van de verkoop is in de laatste 4 maanden van het jaar, zolang ze dan maar open zijn.

Wat interesseert mij dat waarom hun winkel gesloten is tot de zomer? Als ze maar vuurwerk verkopen tegen de volgende jaarwisseling. 95% van de verkoop is in de laatste 4 maanden van het jaar, zolang ze dan maar open zijn.

Ook dat Reverze, maar daarnaast is het toch helemaal niet zo gissen naar wat er aan de hand is Oldskool? Voorlopig blijven ze dicht en dat is begonnen met datgene wat er voorgevallen is. De winkels gaan voorlopig niet open en de Trophy gaat volgens diverse betrouwbare bronnen gewoon door. Of de traditionele LVC Mei-meeting doorgaat valt nog te bezien. Maar ik ben ervan overtuigd dat ze zich hier direct melden zodra ze ook echt iets te melden hebben waarover ze iets kunnen en willen zeggen. Tot die tijd: Rustaagghhh...!! :wink:

Als ze weer geld willen verdienen( en mogen )melden ze zich wel weer gizmo75.In slechte tijden zoals nu hoor je ook de klanten op de hoogte te houden,zeker naar drie maanden.

En Loots is de lachende derde, die heeft een topjaar :)

En mensen die blijven klagen dat ze niets horen, echt ze hebben wel wat belangrijkers aan hun hoofd.

Zena kan in ieder geval een bericht naar buiten sturen om te zeggen dat ze nog niks kunnen vertellen over wat er nou aan de hand is. dat is toch het minste wat je kunt zeggen tegen je trouwe klanten uit Nederland.

Vind het ook wel slecht dat er geen bericht naar buiten komt, denk dat op dit forum aardig wat grote klanten zitten van zena.

Zena kan in ieder geval een bericht naar buiten sturen om te zeggen dat ze nog niks kunnen vertellen over wat er nou aan de hand is. dat is toch het minste wat je kunt zeggen tegen je trouwe klanten uit Nederland.

Bij deze speciaal voor jou omdat je er blijkbaar nogal mee zit,komt ie hoor Let op... "wegens omstandigheden blijven de winkels van zena voorlopig nog gesloten. Mocht er meer duidelijkheid zijn dan zullen de klanten dit als een van de eerste te horen krijgen. Helaas is het voor als nog niet mogelijk om meer duidelijkheid van zaken te geven"

Nu tevreden?

Gozer als je ZOOOOO graag vuurwerk wilt waarom wijk je dan niet uit naar andere winkels, des noods landen. Wat al eerder is aangegeven, zena heeft momenteel wat anders aan zn hoofd dan ons klanten op de hoogte houden. Ik neem aan dat ze zich beseffen dat dit zorgt voor ophef bij de klant, maar ze zullen hier ongetwijfeld hun redenen voor hebben. Ik ga er ook vanuit dat als ze met een reactie komen dit een uitgebreide zal zijn. En nu is het klaar, speculeren heeft geen zin. Geduld is een schone zaak zeggen ze :)

firewall,ik ben zeer tevreden met je antwoord.Het is alleen jammer dat ik dit drie maanden geleden ook al wist.Ik ga zeker ook naar andere winkels Gozert!!!

firewall,ik ben zeer tevreden met je antwoord.Het is alleen jammer dat ik dit drie maanden geleden ook al wist.Ik ga zeker ook naar andere winkels Gozert!!!

Nou daar liggen ze zeker wakker van, offffffffffffffffff er is een kans dat ze wat anders aan hun hoofd hebben:p:wink:

Nou daar liggen ze zeker wakker van, offffffffffffffffff er is een kans dat ze wat anders aan hun hoofd hebben:p:wink:

ja maar wat ze nu zelf veroorzaken is dat omdat er helemaal geen info komt de mensen ergens anders gaan bestellen terwijl als ze wel info geven de mensen kunnen beslissen of ze wachten op zena of alsnog bij een ander gaan bestellen of halen.
lijkt mij toch wel belangerijk.

Chappie eerst even de reactie van firewall bekijken waar ik antwoord op geef,voordat je een zogenaamd lolligge reactie moet geven:wink:

Back
Bovenaan