Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als ze tot de zomer dicht moeten blijven dan is dat een zware tegenslag voor zena.
Het gaat erom dat je klanten verteld waarom je dicht bent tot de zomer.Ik ga liever naar Baarle als er meerdere winkels los zijn.Als je met een verbouwing bezig bent weet je waarom de winkels gesloten zijn en nu blijft het maar gissen.Ik hoop wel dat de Zena winkels weer snel los zijn !!!
Het gaat erom dat je klanten verteld waarom je dicht bent tot de zomer.Ik ga liever naar Baarle als er meerdere winkels los zijn.Als je met een verbouwing bezig bent weet je waarom de winkels gesloten zijn en nu blijft het maar gissen.Ik hoop wel dat de Zena winkels weer snel los zijn !!!
Wat interesseert mij dat waarom hun winkel gesloten is tot de zomer? Als ze maar vuurwerk verkopen tegen de volgende jaarwisseling. 95% van de verkoop is in de laatste 4 maanden van het jaar, zolang ze dan maar open zijn.
Zena kan in ieder geval een bericht naar buiten sturen om te zeggen dat ze nog niks kunnen vertellen over wat er nou aan de hand is. dat is toch het minste wat je kunt zeggen tegen je trouwe klanten uit Nederland.
firewall,ik ben zeer tevreden met je antwoord.Het is alleen jammer dat ik dit drie maanden geleden ook al wist.Ik ga zeker ook naar andere winkels Gozert!!!
Nou daar liggen ze zeker wakker van, offffffffffffffffff er is een kans dat ze wat anders aan hun hoofd hebben![]()