Zena Mayhem [Uitloop 2023]

Misschien een domme vraag maar hoe weet je of je compound hebt? staat dit op de doos vermeld?
Heb hem namelijk in januari al besteld

Waarschijnlijk kun je de productiejaar terugvinden op de cakes of doos. Anders kun je het zien dat de lonten van de cakes 2, 3 en 4 niet zichtbaar zijn (al doorgelont namelijk)

2x gehaalt bij de trophy, weet iemand of dat restverkoop is of de nieuwe 2017 versie?

Ik heb het gevraagd en de dame zei dat het rest voorraad was.

Mocht het niet zo zijn is de kans op 28 december 09:00 uur groter om een oude te krijgen dan 30 december 17:00 (denk ik)

Misschien eerst moeten vragen ipv gelijk kopen..
Zij kunnen het ten slotte weten.

Ik ging er van uit dat het restverkoop was toen ik ze kocht. Maar toen wist ik ook nog niet dat ze een nieuwe versie uit zouden brengen :p.

Nou maakt het ook niet zoveel uit, voor €50 per box zit ik sowieso goed.

Misschien kun je aan je verkooppunt even vragen of ze nog restvoorraad hebben. Stel dat je een compound krijgt, vraag je even om ze om te wisselen? Doe ik wel iig, heb liever dat een consument een compound heeft, dan ik.

Zijn er meer mensen die deze gekocht hebben tijdens de Trophy, maar hem nu niet kunnen bestellen? Hier in de omgeving hebben alle afhaalpunten wel de "Revolution" en de "Triumph" van de actie, maar nergens is een "Mayhem" te vinden.

Mayhem box is helaas niet leverbaar dit jaar ivm productiestop in China, heb ik vandaag te horen gekregen van een winkelier.

Zijn er meer mensen die deze gekocht hebben tijdens de Trophy, maar hem nu niet kunnen bestellen? Hier in de omgeving hebben alle afhaalpunten wel de "Revolution" en de "Triumph" van de actie, maar nergens is een "Mayhem" te vinden.

Je moet de code die je via de mail heb gekregen gewoon invoeren dan verschijnt hij in je winkelmandje. Waar ik hem heb verzilverd staat de mayhem ook niet in de shop namelijk maar code werkt gewoon

Mayhem box is helaas niet leverbaar dit jaar ivm productiestop in China, heb ik vandaag te horen gekregen van een winkelier.

Zo dan! Das helemaal een goeie, dat zullen ze niet eerder geweten hebben! das dan wel een flinke strop zeg!

Ga zo'n artikel maar eens vervangen! Ik weet niet hoeveel mensen hebben die box op de Trophy voor een dumpprijs besteld! :bonk:

Zo dan! Das helemaal een goeie, dat zullen ze niet eerder geweten hebben! das dan wel een flinke strop zeg!

Ga zo'n artikel maar eens vervangen! Ik weet niet hoeveel mensen hebben die box op de Trophy voor een dumpprijs besteld! :bonk:

Niet alleen op de trophy, ook in de early bird acties. Nu maar hopen dat dat een restpartij was.

Back
Bovenaan