zena mania [Uitloop]

pyrostar88

VWC lid
zena mania

richtprijs: 199.00(internet prijs:125.00)

filmpje is er nog niet.

hopelijk is die er snel.
het is het kleinere broertje van de revelotion.

28.jpg

Prachtige box, helaas laat mijn budget het niet toe om deze te nemen maar als het kon zou ik hem zeker meenemen!

ik vind het allemaal veel van hetzelfde

daarom heb ik er persoonlijk voor gekozen om de 55 en 85 euro boxen te kopen
en te doen in plaats van die 6x in een box

Als je ze alle zes zo achter elkaar afsteekt, val je wel in slaap na twee minuten. Wat een saaie en eentonige cakes zeg. Ik zal dit zelf nooit zo doorlonten tot één combibox. Ik zou het eerder als losse cakes afsteken, of een paar tegelijk doen. Maar dit is wel een heel vergezochte doorlontbox.

Als je ze alle zes zo achter elkaar afsteekt, val je wel in slaap na twee minuten. Wat een saaie en eentonige cakes zeg. Ik zal dit zelf nooit zo doorlonten tot één combibox. Ik zou het eerder als losse cakes afsteken, of een paar tegelijk doen. Maar dit is wel een heel vergezochte doorlontbox.

inderdaad als je ze per 2 tegelijk doet zijn ze heel leuk
maar aan de andere kant

voor een vader en zoon die lang willen genieten voor niet al te veel geld
met toch wel leuke afwisselende effecten is het denk ik perfect

Beter jammer dat ik de bestellingen al gedaan heb. heb deze ook nog niet eerder gezien. mjaa mischien volgend jaar even meepakken, vind het best een schappelijke box voor een mooie prijs. ik zou ze dan wel los schieten.

Er zitten een aantal mooie cakes bij, en voor dit geld vind ik het een mooi bakkie. Beetje saai misschien, maar absoluut niet te duur.

ik zag dat er verder geen reacties waren geplaatst over deze bak. dus pak ik de draad weer even op! :)

heeft iemand deze box al is gehad en zo ja, wat is je mening over deze box?

Ik kom er net bij toeval achter dat deze 6 cakes box niets anders is dan de oude Ragnarok-serie die "vroeger" in België werd verkocht en daar inmiddels (in 2013) is vervangen door een box met de vier "beste" cakes uit deze serie. Meningen kunnen echter verschillen....

The point is: de Zena Mania wordt her en der aangeboden voor onder de 100 euro.
Ik zag 'm net liggen in de Ragnarok-verpakking bij een lokale dealer. De Zena Mania ken ik als zodanig niet, maar die Ragnaroks zijn voor omgerekend 15 euro per stuk echt wel héle goede cakes hoor!
Ik zou ze zelf niet doorlonten, maar stand alone zijn dit beste cakes om je vooravond mee te vullen!

Iemand enig idee of deze dit jaar nog verkocht gaat worden? Ik zie hem nu bij een winkel voor 62,50. Voor die prijs wil ik hem ook zeker wel aanschaffen. Helaas is die winkel te ver weg voor mij.

Kloesje, beste mede freak. Je beste vrienden hier zouden heel graag weten waar je dat dan hebt gezien. Er zullen ongetwijfeld mensen tussen zitten die er wel heen willen en kunnen gaan. :)

Voor zover mijn info strekt zijn dit inderdaad de laatste exemplaren. Wij (Huisman Vuurwerk) wilden er afgelopen jaar in november graag nog een berg van bijbestellen omdat onze voorraad die we in augustus hadden ingekocht er heel rap doorheen ging. Maar toen waren ze al niet meer te krijgen bij ZENA en werd ons verteld dat ze ook niet meer terug zouden komen. Dus dit zijn waarschijnlijk de laatsten, wij hebben ze (helaas) niet eens meer in de verkoop...

Back
Bovenaan