Acties geldig van 16 december tot en met 17 december bij alle Zena Megastores en indien anders vermeld.
Zolang de voorraad strekt en niet cumuleerbaar met andere kortingen en of acties. Meer voorwaarden in de winkel.
Er moet me toch even wat van het hart.
Deze ochtend rond 6:00 uur opgestaan om naar Belgie te gaan.
Gisteren was er namelijk aangegeven dat bepaalde zaken welke onze interesse hadden nog op voorraad zouden zijn.
Indien artikelen uitverkocht zijn dan worden deze van de site gehaald.
Wij begrijpen ook dat wanneer artikelen gedurende de dag uitverkocht raken dit niet a la minute op de site verwerkt is.
Er van uitgaande dat de artikelen dus nog netjes op voorraad zouden zijn, en daarbij ook nog eens gisteravond en vanmorgenvroeg (rond 6.00 uur) op de website gecontroleerd of de producten daar ook nog op stonden (was idd het geval), vertrok ik zeer vroeg in de ochtend al richting Belgie.
Ik vind ook dat voor de verkoop van producten geldt: "wie het eerst komt, wie het eerst maalt".
Na meer dan 1,5 uur onderweg te zijn geweest kwam ik ruim een half uur voor openingstijd aan. De deuren waren nog gesloten, dus ik was mooi op tijd. Bij opening was ik dan ook (samen met nog een persoon) de aller eerste die binnen was en ik wilde direct mijn bestelling plaatsen.
Ik was speciaal gekomen voor de Covered Connection en de Funke 19sh waar ik een karton van wilde kopen met 50% korting.
Maar tot mijn verbazing krijg ik te horen dat beide uitverkocht zijn....
Hoe dan???? Gisteren wordt aangegeven dat ze nog op voorraad zijn, op de website stonden ze gisteravond en vanmorgen vroeg nog vermeld, ik ben de eerste in de winkel....maar toch zijn ze verkocht??
Ik kan er mee leven wanneer er producten uitverkocht zijn omdat andere mij simpelweg voor zijn geweest.
Maar nu ben ik zeer vroeg opgestaan en richting België gereden. Ben de eerste klant, maar krijg dan te horen dat de producten uitverkocht zijn.
Sorry, dat kan er bij mij niet in, en vind ik eerlijk gezegd ook niet netjes en niet klantvriendelijk.
Geef dan eerlijk aan dat ze uitverkocht zijn en haal ze van de website zodat ik deze ochtend had kunnen zien dat een reis naar België mij niet de producten zou opleveren welke gewenst.
Ik wil absoluut geen zeikerd zijn, maar ik denk dat de meesten hier en ook bij Zena mij wel begrijpen als ik zeg dat ik vanmorgen niet zo vrolijk was.
Is voor nu gebeurd, dus klaar daarover. Ik hoop dat ik toch nog een eerlijke kans krijg op Funke 19sh.
Maar een pyro blijft lachen en geniet van al het andere moois wat hij al heeft