MasterBsc
VWC lid
Random vraagje die zena nietjes is dat een foutje of serieus?
Wat bedoel je? Dat de naam fout is of de prijs? Die kloppen beide gewoon hoor.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Random vraagje die zena nietjes is dat een foutje of serieus?
is er iemand uit de omgeving Amsterdam die de komende weken naar een van de Zena winkels gaat?
Ik hoorde dat zena Belgie nu ook 4grams nitraten heeft die onder de P1 regel valt echter kan ik niks vinden over de p1 regel in Belgie..
Misschien iemand die mij een duwtje in de goede richting kan duwen![]()
De nitraten met vlam zijn idd 4 gram.
De hele p1 categorie is echt bizar,wat er nu opeens weer kan is gewoon vreemd,maar ik juich het alleen maar toe.
Heb uit betrouwbare bronnen zelfs vernomen dat Zena onder P1 binnekort zelfs weer knalpijlen gaat verkopen (tot 18 gram).
Is toch bizar?!
HamsterenLet maar op dit gaat niet lang duren, is het niet januari 2018 dan word het januari 2019 wel weer verkloot! Heb het al uit meerdere bronnen vernomen! Hoop dat het niet waar is...
De nitraten met vlam zijn idd 4 gram.
De hele p1 categorie is echt bizar,wat er nu opeens weer kan is gewoon vreemd,maar ik juich het alleen maar toe.
Heb uit betrouwbare bronnen zelfs vernomen dat Zena onder P1 binnekort zelfs weer knalpijlen gaat verkopen (tot 18 gram).
Is toch bizar?!
Hamsteren
Dit is inderdaad een maas in de wet
Let maar op dit gaat niet lang duren, is het niet januari 2018 dan word het januari 2019 wel weer verkloot! Heb het al uit meerdere bronnen vernomen! Hoop dat het niet waar is...
Is europees geregeld,dus kan niet 1 2 3 veranderd worden...
Wat ze wel kunnen doen,is P1 schrappen en F3 ervoor in de plaats geven![]()
Waarom niet? Anders zouden we hier in NL ook P1 kunnen krijgen![]()
Waar kan je hier een beetje normaal parkeren, om niet met die doos over nederlandsgrond gebied te hoeven lopen?