Zena De Bunker

Haha waarom? Die kan je véél beter op een duurde product gebruiken om meer korting te krijgen.
Als het maar 5.50 kost is dat best zonde.

Dat is nou wat ik zo goed vind van Zena. Zelfs al is het een keer niet goed, dan wordt het netjes opgelost. Dat is bij de menig bedrijf wel anders.

Tja zo goed van de olen ploeg daarom steken ze boven de rest uit niet omdat ze het vuurwerk gratis weggeven(al lijkt het er soms wel op met hun acties)maar omdat ze klantgericht denken klant is koning en ze hebben koffie hahahihi

Vooral voor de koffie ga ik altijd na Olen:wink:
Wat ik nog meer goed vind is dat ze hier de tijd nemen voor klanten.
Hoe druk het ook is!
Normaal zou ik ongeduldig wachten.
Maar in Olen kan ik met een kop koffie in de hand lekker rond kijken...
Er is tenslotte genoeg te zien!
Dat vind ik nou de kracht van Olen:p

Even over de bunker.
Vroegah vond ik dit ook een erg relaxte winkel.
Vond ut altijd zeer gezellig bij Toon!
Ook hier kreeg ik vaak koffie.
Niet om te wachten ... nee gewoon voor de gezelligheid!

Maar dit topic is speciaal voor de bunker, dus opmerkingen dat Olen leuker en gezelliger etc is wordt dus beter geplaatst in het topic van Olen.

Dus weer on topic : ik heb het bij Gys en Toon altijd naar mijn zin gehad en het was altijd super gezellig en de koffie was altijd uitstekend :)

Laatst bewerkt:
25% korting is alleen in Olen staat ook duidelijk in de nieuwsbrief.
50% en 40% bonnen gelden wel bij de bunker.

25% korting is alleen in Olen staat ook duidelijk in de nieuwsbrief.
50% en 40% bonnen gelden wel bij de bunker.

Okay maar voor degenen die de nieuwsbrief niet krijgen en hier op het forum kijken is het dan wel verwarrend, want als je het goed leest dan zou het voor beide moeten zijn :)

Okay maar voor degenen die de nieuwsbrief niet krijgen en hier op het forum kijken is het dan wel verwarrend, want als je het goed leest dan zou het voor beide moeten zijn :)

hmm ja daar zit wel wat in dat is niet heel duidelijk aangegeven inderdaad.

Zena Movember Specials!
Head_movember.1.png

Klik hier om de Movember aanbiedingen te ontdekken: http://eepurl.com/HTjFT

Maar Zena is geen Gamma...
"Één artikel" lijkt mij duidelijk. Als er had gestaan "1 product" dan kun je inderdaad nog betwisten of je dan korting krijgt op meerdere exemplaren van één product. Maar nu lijkt het mij duidelijk dat het één artikel is, dus één exemplaar ofwel één stuk. Niet één karton...

geld de movember actie ook op de [B509] Mascleta zo ja, is het dan ook zo dat als ik er 2 koop dat ik dan op allebei 50% korting krijg??

Neen , we bedoelen 1x 50% korting op 1 product. (dit wil zeggen op 1 batterij, of 1 mat, of 1 knalpakje, of 1 fontijn..)

Back
Bovenaan