Toon`Debunker`
VWC lid
Als ik iedereen was zou ik vóór December komen, met deze acties in Olen houden we niks meer over.... 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Hallo ik ga AS woensdag mijn lvc pas ophalen en vuurwerk inkopen heb je bij zena de bunker ook voordeel van je pas zoja wat dan? want ik snap er door al deze superkortingen even helemaal niks meer van.![]()
àwel, vanaf morgen tot en met zondag 28 oktober...
@Baassie123 Als je met een paar man komt en wilt er wat meer dan kan dat, alleen heeft die aanbieding geen keus MAW. We gaan niet bijv. 3x de F, 2x de G en 4x de E uitzoeken. Deze aanbieding is een Asgaard een Asgaard, en niet de "Asgaad A,B,C,D,E,F,G,H"
2 max 3 per levering, tjah klein bunkertje hè, we moeten er ook nog meer in kwijt... Zena Olen heeft niet overdreven 600x meer opslagcapaciteit dan wij in Baarle, dus voor véél meer keus (want we hebben in Baarle maar een beknopt assortiment), betere kortingen en strakkere acties ga naar Zena Megastore Olen, zei hebben het, wij misschien niet...
Grtz Toon
De superkortingen zijn bij de Megastore in Olen.
Maar met de LVC-pas krijg je ook 10% korting in elke Belgische Zena Store.
Er zijn ook nog kortingen bij de Bunker wat los van deze actie zijn.
Altijd acties bij Zena!
ik ben van plan vrijdag met oom en broer naar de bunker te gaan en we willen eigelijk een karton asgaard(A t/m H) is dat dan nog mogelijk?