Zena De Bunker

Top Toon dat het verder een goede afloop heeft gehad met de zak,is toch weer de extra service wat je dan krijgt.

Laatst bewerkt:
Altijd netjes geregeld bij zena.

- Goede service
- Gratis koffie
- Altijd goede informatie over producten hoe druk het ook is
- Klantvriendelijkheid is een dikke 10
- Je krijgt altijd een leuk extraatje bij je gekochte vuurwerk
- Er hangt een goede sfeer in de winkel
- Er zijn altijd leuke acties en kortingen

dit zijn voor mij toch wel de punten waar zena zich voor mij onderscheid ten opzichte van andere winkels

Iemand nog interesse voor de AB24-Centipide/Vlindermat 14sh, gemaakt van de Spanish cracker-C, voor maar €2,-???? Dan moete snel zijn, het einde is in zicht, en deze komt dit jaar niet meer binnen.
Dus.... Dan witte dè

Grtz. Toon De Bunker

Binnekort een keer naar Zena, alleen weet niet welke. Iedereen zegt dat de Bunker beter is enzo.
Maar bij de andere heb je dat Gijspakket ofzo, en volgensmij het dobbelen.
Hoe zit het met acties hier?

Echt grote acties worden wel op het forum bekendgemaakt, dat zie je ook als je wat pagina's terugkijkt. Veel superstunts vind je als je daadwerkelijk in de winkel bent. :)

Dat is heel slim en dat doe ik zelf ook. Maar omdat je het overzicht in zo'n winkel vaak kwijtraakt, neem ik altijd extra geld mee voor spontane aanbiedingen of producten die niet op voorraad zijn en vervangers hebben in andere prijsklasses.

Laatst bewerkt:
Toon,

Je word weer vriendelijk bedankt voor de mooie producten.
het paste maar net aan in de auto, tot aan het dak toe opgestapeld, maar het is goed gekomen.
de prijzen waren weer subliem, en de service was top.. ook met de extra cadeautjes ben ik erg blij.
helaas alleen vergeten het original vest te kopen, volgende x beter.

groetjes en tot over enkele weken

Kijk, dat is klasse Toon, dat je dit soort dingen post, maakt een rit net even wat leuker....

iemand nog interesse voor de ab24-centipide/vlindermat 14sh, gemaakt van de spanish cracker-c, voor maar €2,-???? Dan moete snel zijn, het einde is in zicht, en deze komt dit jaar niet meer binnen.
Dus.... Dan witte dè

grtz. Toon de bunker

Hallo allemaal,

Ik ben van plan om binnenkort hier even langs te gaan en wat te kopen.
Hoor zeer goede berichten over deze winkel.

Ik heb een budget van ongeveer 200 euro,

Wat kunnen jullie mij aanraden?:D

Ik heb gehoord van het chooet pakket bij de bunker maar ik wou vragen of dat een vaste aktie is dat die er volgend jaar ook nog is want ik heb al gehaald maar anders koop ik hem volgend jaar

Alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Komen er nog bepaalde acties deze maand?:D

Ik denk dat ik je wel blij kan maken.
Heel blij.

In de Megastore in Olen is een hele grote actie.
Korting tot wel 70%.
Enigste wat je ervoor moet doen/zijn is LVC-lid.

Ben je nog geen lid, wordt lid op www.vuurwerkbelgie.com en je kan meteen meedoen aan de actie.

http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?28603-LVC-acties-bij-Zena-Megastore-te-Olen

Is denk ik wel de moeite waard om even naar Olen te rijden denk ik zo?
En de Bunker heeft het hele jaar door wel acties.

"Zena Olen Megastore" is toch wel de beste van de 3 winkels om te shoppen.
Nu met die kortingen en sowieso het meest uitgebreide assortiment van heel de BeNeLux. Misschien wel een stukkie verder maar zeer de moeite.

Daar zullen meningen in verschillen maar ik vind dat er in dat opzicht een overduidelijke winnaar is!

Hallo, ik heb net die LVC pas proberen aan te vragen maar ik krijg geen bevestegingsmail. weten jullie mischien hoe dit komt? en tot wanneer duurt deze actie?

Back
Bovenaan