Zena De Bunker

Leuke actie.. Ook lekker weer dervoor...
Heb geen zin om met regen dat lange fietslijntje op te moeten...!

Kijk, nieuwe blik vanaf de straatkant
543195_461648980531811_505216677_n.jpg

http://www.facebook.com/zenavuurwerk

Zena "toy-boy" Toon is weer helemaal fris en ready voor het nieuwe seizoen, hier showt hij enkele waaiers die vanuit het Nederlands assortiment de weg naar Belgie hebben gevonden.

Heeft er toevallig iemand een prijslijst van 2012?

Mooi hoor die actie. Maar zijn de cakes dan wel legaal? Bedoel zijn het de "echte" Nederlandse cake? WAS dan toch een topaanbieding :-)

Je kan zena/original mailen voor een prijslijst. Ik meen me te herinneren dat je dan een automatisch mailtje terugkrijgt met een prijslijst :D

Ik en Jawe zijn vandaag langs geweest bij Zena de bunker.
Het was er weer erg gezellig.
Voor de rest weinig nieuws.
De winkel is opgeruimd en op opnieuw ingericht en het oogt allemaal wat rustiger.
Verder gaan er wat artikelen uit, maar welke dat zijn weet ik niet helemaal precies, dat post Jawe wel weer.

Verder o ja, het viel mij op, dat de afhaal Chinees een gordijn heeft gekregen.
Verder wordt alles weer in de verf gezet, om het allemaal weer een stukkie mooier te maken.

Het was weer gezellig bij de Bunker en de koffie smaakte goed.
De winkel ziet er idd zo beter uit met de opknapbeurt.
Hierbij een aantal foto's die er gemaakt zijn.
BILD2120.jpg

BILD2121.jpg

BILD2119.jpg

BILD2122.jpg

Die vuilniszak was wel een sad verhaal.
Er waren 2 gasten voor ons, die een aardige bestelling hadden gedaan.
Allemaal gezellig, gaan ze weg, vergeten ze de vuurpijlen.
Die dus in de vuilniszak zaten.

Arme klanten.
Maar goed. De bunker ziet er zo idd een stuk frisser uit!
Prima winkeltje zo!

De klanten hebben de pijlen al, ze misten ze al toen ze thuis kwamen. Daarbij is het niet zo erg om iets te vergeten want om de pijn te verlichten geven we altijd nog wat extra's mee, zelfs wanneer het onze schuld niet is.

Klik op de onderstaande link en word lid van LVC.
Heel simpel, alleen even invullen, dan krijg je een mailtje, met dat uitgeprinte mailtje naar 1 van de Zena winkels komen om je LVC-pas op te halen, je kunt dan ook meteen gebruik maken van de superkortingen en aanbiedingen
http://www.zenavuurwerk.com/index.php?option=com_smartformer&formid=1

Grtz Toon

Back
Bovenaan