Zena De Bunker

Im het filmpje van de Mei-Meeting wordt gezegd dat voorlopig de P1 artikelen alleen maar in Megastore Olen worden verkocht en dat ze bezig zijn met de vergunningen voor de overige locaties.

Vandaag nog effe geweest maar wel kleine funke blokkies maar de grote laten op zich wachten nog

IMG-20180715-WA0009~2.jpg

Oké ik ga het toch vragen!

Heeft iemand toevallig nog een foto van de deur die rechts voorbij de ingang zat? Hier stonden alle namen op van de vaste klanten/ VuurwerkBelgie forummers! Ben er echt reuze benieuwd naar!

Oké ik ga het toch vragen!

Heeft iemand toevallig nog een foto van de deur die rechts voorbij de ingang zat? Hier stonden alle namen op van de vaste klanten/ VuurwerkBelgie forummers! Ben er echt reuze benieuwd naar!

Inderdaad, die deur staat er nog ,met alle namen. maar is bijna niet zichtbaar. Goede ouwe tijd met toon en een tas gratis spul als je flink bestelde

Blijft toch de plek waar het voor mij allemaal begonnen is. Hier was ik elke maand wel te vinden. Moet eerlijk zeggen dat ik er nu niet meer kom, tijden veranderen. Maar de winkel heeft een ontzettende groei doorgemaakt. Tof om te zien hoe ze blijven ontwikkelen.
Leuk om te zien thunderboy, vele namen die er op stonden zijn helaas niet meer (online) actief!

De herfstaanbiedingen zijn er weer!

Bijlagen

• 2_18_PRODUCTEN-groot3.jpg
    2_18_PRODUCTEN-groot3.jpg
    145,7 KB · Weergaven: 0
  • 2_18_PRODUCTEN8.jpg
    2_18_PRODUCTEN8.jpg
    72,7 KB · Weergaven: 0
  • 2_18_PRODUCTEN6.jpg
    2_18_PRODUCTEN6.jpg
    78,7 KB · Weergaven: 0
  • 2_18_PRODUCTEN7.jpg
    2_18_PRODUCTEN7.jpg
    64,9 KB · Weergaven: 0
  • 2_18_PRODUCTEN5.jpg
    2_18_PRODUCTEN5.jpg
    72,2 KB · Weergaven: 0
  • 2_18_PRODUCTEN4.jpg
    2_18_PRODUCTEN4.jpg
    82,2 KB · Weergaven: 0
  • 2_18_PRODUCTEN2.jpg
    2_18_PRODUCTEN2.jpg
    88 KB · Weergaven: 0
  • 2_18_PRODUCTEN.jpg
    2_18_PRODUCTEN.jpg
    85,3 KB · Weergaven: 0
Nog een foto'tje van de nieuwe Luypaers producten.
IMG_0796.jpg

En een korte 'overview' video van de andere producten in de bunker.

Toen ik er was, waren de 0,8” flash 5 pakken voor €35 i.p.v. 1 voor 16. Dumbum f2 waren 5 voor 10 euro. De rest van de staffelkortingen weet ik niet precies meer uit mijn hoofd. En uiteraard de bovengenoemde aanbiedingen op het moment.

Back
Bovenaan