Zena Colour Box [Uitloop 2023]

Ik vond dit filmpje op youtube met dank aan Pyrofan.

Dat filpmje is van O&N 2014 en hierin zie je de "oude" Vuurwerkvisie-versie. Die van 2015 en 2016, die i.s.m. Lesli is geproduceerd, is toch echt wel anders. Zie de 2 filmpjes hierboven van afgelopen jaar.

Qua tempo is het een verbetering alleen de blinkers ontbreken jammer genoeg.

Die zitten er wel in hoor alleen andere camera, andere instellingen en misschien andere of minder blinkers? Zowel in mijn filmpje als van Kwakkebol zitten ze in de 3e cake. Bij Kwakkebol va. ca. 40 seconden en in die van mij vanaf 30 sec.

Ik mag het op de 31 ste aanschouwen ben benieuwd! Lijkt me een hele gave box. Kon kiezen tussen de zena cakebox of deze. Vond deze net iets mooier.

Voor zijn naam had er wel wat meer kleur in gemogen vind ik. Vrij veel rood en wat groen en blauw buitom goud natuurlijk :D.

Wow ik kende deze nog niet, echt een prachtige box! Zeker voor dat geld, ik hem ze in veel winkels voor 89,95. Toppertje hoor!

ik werd hier niet vrolijk van gister

wellicht niet de colour box.... waarschijnlijk foutje op de demo. Heb de vraag uit staan naar de kanonslag!

Laatst bewerkt:
Kan me niet voorstellen dat dit de colourbox is. Hele andere effecten, dan ik op andere filmpjes heb gezien. Iedere cake eindigt normaal gesproken met een crackling finale. Ook ontbreken de blinkers. Als het wel klopt, dan kan ik wel door de grond zakken. Heb de colourbox gekozen boven de zena cakebox....

Gizmo75 gaf wel aan dat Lesli de colourbox in 2015 en 2016 geproduceerd heeft. Maar dit is wel heulll slecht! Kan gewoon niet anders dat dit niet klopt. Blij toe!

Back
Bovenaan