Zena Color Strobe Series [Box]

pyrofan#1

VWC lid
Artikelnummer: 01562
Artikelnaam: Zena Color Strobe Series
Bruto Gewicht: ...
Netto Kruitgewicht: 1.960 gram
Aantal Schoten: 100 schoten (4x25sh)
Effectomschrijving: 4 zware 25 schots cakes in een serie, samengesteld door de echte Zena professionals.
Tijdsduur: ...
Stijghoogte: 25-30 meter
Kaliber: 25 mm
Afmetingen: ...
Kartoneenheid: 2/1
Richtprijs: €99,95
Voorverkoopprijs: €89,95

O.a. te koop bij: www.zenavuurwerk.nl

zena_color_strobe_series_2017.jpg

Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en/of bronvermelding.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ben ook heel benieuwd naar deze box!
Even de effecten van de foto afgelezen:
Cake 1 - Red mine to red peony with red strobe;
Cake 2 - Green mine to green peony with green strobe;
Cake 3 - Blue mine to blue peony with white strobe;
Cake 4 - Red, green, blue mine to red,green,blue peony with white strobe;

Alleen de rooie komt hier niet goed uit de verf, verder dikgevulde blink boeketten hoor. Mooie single effect box.

Ook deze heeft indruk op mij gemaakt gisteren op de demo van Blaxx! Helaas zie je ze niet op het filmpje hierboven, maar die mines waren echt vet! De blinkboeketten waren ook prima in orde! Met een beetje korting van de de adviesprijs af, is hij voor mij het geld waard!

Waarom dan niet de massive blinkerz, die heeft zichzelf bewezen.

Lijkt me gewoon een redelijke vraag van Fireworkfreakz hoor. Ten eerste is dit een ander kaliber (30mm ipv 25mm) en ten tweede zou het wel een beetje saai worden als je alleen maar bekende/bewezen producten zou kopen :)

Ik ben hier ook wel benieuwd naar, nu voor een aardig prijsje te krijgen in een freakactie

Opzich wel een lekker bakje maar de wind doet ´m niet goed natuurlijk. En ik vind de prijs veel te hoog, vooral omdat Zena weinig voorkomt in freakacties en je dan ook echt de volle mep moet gaan betalen. De laatste cake is vooral dik.

Lijkt me gewoon een redelijke vraag van Fireworkfreakz hoor. Ten eerste is dit een ander kaliber (30mm ipv 25mm) en ten tweede zou het wel een beetje saai worden als je alleen maar bekende/bewezen producten zou kopen :)

Ik ben hier ook wel benieuwd naar, nu voor een aardig prijsje te krijgen in een freakactie

Ik had het iets anders moeten schrijven, ik bedoelde meer dat de massive blinkerz eventueel een alternatief kan zijn, aangezien er nog geen filmpjes van deze box waren.

Ligt het aan mij of lijkt het dat de effecten uit deze box niet bijster hoog komen of is het gezichtsbedrog ?

Ziet er wel goed uit ja, lekker tempo en vooral die mines zijn ook echt dik zo.
Denk alleen dat ie op deze manier niet door een keuring zal komen, al deed de wind hem waarschijnlijk ook niet heel goed. Hopelijk kunnen ze de stijghoogte wel zo houden, dat maakt hem wel tof.

Back
Bovenaan