Zena Cakebox [Uitloop 2023]

Kan verder niks vinden, op de buitendoos staan wel een hoop cijfers die eindigen met /16... Is dit het jaar? Dan is het iig 2016:P

Dat scheelt alweer dan, al baal ik wel dat alles in het midden uit komt. Chaos is leuk maar zie hem toch liever 1 voor 1

Lijkt me inderdaad het beste, andere jaren deed ik er een houten plankje tussen met alu folie weet alleen niet of het geholpen heeft. CT had hetzelfde vorig jaar met 4 vd 6 cakes, dit ging wel goed Rubro starpalm en king crown sloegen wel over, maar volgens mij kruiste de lonten daar niet (weet ik alleen niet zeker)

Klinkt raar maar vind het altijd wel wat hebben om ze gewoon in de doos te laten zitten lol, ben je ook gelijk van het afval af gezien de meeste dozen in de fik vliegen

Soms? 9 vd 10 keer is het puzzelwerk, hoort er ook een beetje bij lol. Kan er een leuk aantal uurtjes druk mee zijn;)

Helaas kun je bij deze box puzzelen wat je wilt haha

Mijn box was al doorgelont, daarnaast ook goed getaped. Iemand met het zelfde verhaal? Ik had nog gekeken wat er nou aan de hand was, maar idd getaped, plus zonder kooi..

Al hoewel de box geen lonten heeft behalve de hoofdlont.. er zijn zilvere lontjes die dus getaped waren, wat ik voor het eerst zag. Daarom dat ik 1 stukje zilevere lont afstak om te kijken om het geen dummy was, want het is mijn eerste box. Hopelijk is het goed doorgelont en niet uit elkaar gegaan nadat ik er naar keek..

Mijn box was al doorgelont, daarnaast ook goed getaped. Iemand met het zelfde verhaal? Ik had nog gekeken wat er nou aan de hand was, maar idd getaped, plus zonder kooi..

Al hoewel de box geen lonten heeft behalve de hoofdlont.. er zijn zilvere lontjes die dus getaped waren, wat ik voor het eerst zag. Daarom dat ik 1 stukje zilevere lont afstak om te kijken om het geen dummy was, want het is mijn eerste box. Hopelijk is het goed doorgelont en niet uit elkaar gegaan nadat ik er naar keek..

Je bedoeld dat die al doorgelont was vanuit de winkel?Wat zijn dat nou weer van rare praktijken. :p

Welke verkoper is dat, schilt mij weer 10 minuten.

Vroegen ze mij ook vandaag in de winkel," moet ik hem voor je doorlonten?". Nee laat maar doe ik zelf wel.....

Wow, wow en nog een wow, deze was echt anders dan dat ik had verwacht...wat een ding!
Komt bijna tegen professioneel aan! Het knetter, de effecten en de heerlijke knallen!
Vorig jaar had ik de CT, maar deze hoort zeker in het rijtje van de CT.

Back
Bovenaan