Zena Brugge

tristen

VWC lid
Na een jarenlange samenwerking tussen Loods8 en Zena vuurwerk is de zaak samengesmolten naar een Zena vuurwerk Store. Hier vind je de beste merken zoals Thor, Original, herlat, Chooêt, HDL en Zena vuurwerk.

Bij de Stores koop je tegen import prijzen!

Kom naar de Zena Store Brugge en profiteer van 25% korting op de hele collectie en geniet van acties tot wel 50%!!

Blankenbergsesteenweg 398-400
8000 BRUGGE
T: +32(0)50/323 838
M: [email protected]

OPENINGSUREN:
Dinsdag t.e.m. zaterdag van 10u tot 18u
Vanaf 1 december
Elke dag geopend van 10u tot 18u
(uitgezonderd: 24 en 31 december geopend tot 17u)
11 november + 25 december gesloten

1795728_921928504503854_7521623894977204071_n.jpg

Laatst bewerkt:
Ik ook, kom er regelmatig voor het werk. Das een leuke bijkomstigheid. Alhoewel olen maar 5 km verder rijden is maakt deze shop dus voor mij geen verschil meer.

Z162-B512.jpg

Klaar voor de Zena's Crazy Weekend Rammers?
Dit weekend in de Zena Megastore Olen en Brugge: Z162 Trueno + B512 Blast samen voor slechts € 15,- ! Een must-have knaller voor iedereen!
*Aanbieding geldig vanaf 25/10/14 t.e.m. 26/10/14 bij Zena Megastore Olen en Brugge zolang de voorraad strekt.

Ook dit weekend zijn de herfstaanbiedingen nog geldig! Check de nieuwsbrief voor meer!

24010.jpg

Want eentje is geentje! Laten we er nog een weekend rammer bij doen! Ook dit weekend in de Zena Megastore Olen en Brugge: 24010 Titanic Turtle voor maar €12,50/per stuk! Nog niet gezien? https://www.youtube.com/watch?v=D3oeIgrb2HU *Aanbieding geldig vanaf 25/10/14 t.e.m. 26/10/14 bij Zena Megastore Olen en Brugge zolang de voorraad strekt.[/IMG]

Want eentje is geentje! Laten we er nog een weekend rammer bij doen!
Ook dit weekend in de Zena Megastore Olen en Brugge: 24010 Titanic Turtle voor maar €12,50/per stuk!

Nog niet gezien?
https://www.youtube.com/watch?v=D3oeIgrb2HU

*Aanbieding geldig vanaf 25/10/14 t.e.m. 26/10/14 bij Zena Megastore Olen en Brugge zolang de voorraad strekt.

Iemand nog informatie over de acties in Brugge? Of zijn dit in principe dezelfde als in Olen?

Zijn er nog januari acties bij de megastore in Brugge of zijn die er echt alleen in olen en Maaseik?

Vanmiddag in bruggen geweest. Kreeg bij binnenkomst te horen dat ik snel moest zijn want ze gingen over 5 min sluiten (het was 17:15 op website staat dat ze 18:00 sluiten) dus snel een lijstje gemaakt, helaas wat dingen vergeten omdat het snel moest. Toen ik mijn bestelling kreeg zat er een thunderking heaven niet Bij, er werd wat fel gereageerd toen ik dit aangaf maar kreeg het product toch nog mee.

Naar mijn mening kan het personeel wel wat vriendelijker zijn, ik kom daar 250€ besteden en dan moet ik snel oprotten. Erg jammer.

Lekkere zaak inderdaad als ik dat zo lees. Was meteen opgestapt met 250,- Wat een grappenmakers joh, graag of niet toch.

Vanmiddag in bruggen geweest. Kreeg bij binnenkomst te horen dat ik snel moest zijn want ze gingen over 5 min sluiten (het was 17:15 op website staat dat ze 18:00 sluiten) dus snel een lijstje gemaakt, helaas wat dingen vergeten omdat het snel moest. Toen ik mijn bestelling kreeg zat er een thunderking heaven niet Bij, er werd wat fel gereageerd toen ik dit aangaf maar kreeg het product toch nog mee.

Naar mijn mening kan het personeel wel wat vriendelijker zijn, ik kom daar 250€ besteden en dan moet ik snel oprotten. Erg jammer.

Tis al te ver weg voor het gros van Nederland en dan ook nog eens onvriendelijk personeel. Voor de Zena tijd heb ik dit soort negatieve berichten over die shop ook vaak gelezen. Toedeloe gewoon naar Olen gaan daar is het personeel altijd normaal en vriendelijk.

Ik woon er vlak bij en ik moet zeggen dat ik nog nooit negatieve ervaringen had met zena brugge....
Wel jammer dat er nogal wat onduidelijkheid was/is mega store dan weer geen mega store...acties die niet en dan weer wel gelden....maar daar kan personeel niet aan doen, naar mijn mening is daar ook geen vaste crew ofzo...enfin ik ga morgen es langs want als je op een antwoord van zena aangaande acties moet wachten....

ik vind het eigenlijk wel overdreven, want hoeveel winkels heeft zena zo onderhand wel niet in belgië?
btje over de top vind ik.

ik vind het eigenlijk wel overdreven, want hoeveel winkels heeft zena zo onderhand wel niet in belgië?

100% eens! Vind het zelf jammer dat veel winkels zena producten hebben. Goed merk, de beste prijzen en acties maar het word wel saai!
Zou graag een winkel willen zien die bv Jorge, triplex en arka cakes verkoopt. En dan aub nog met normale prijzen in plaats van wat de winkels nu vragen voor jorge producten.

Voor sommige hier op het forum is het misschien een beetje over de top. Maar vergeet niet dat de liefhebber op de forums maar een klein gedeelte zijn. Het overgrote gedeelte zit hier niet op het forum en weet amper iets van het aanbod in Belgie. Het is niet voor niks dat Zena zijn winkels probeert over heel Belgie te verspreiden. Immers hoe meer winkels. Hoe groter de kans dat men zijn spullen in een zena store haalt :wink:

Beste vuurwerkliefhebber,

De Zena store in Brugge is weer open!
Nieuwe producten, opgefriste winkel en een heel nieuw team.

Helemaal nieuw niet echt, mijn naam is Jacco en ik werk inmiddels voor het tweede jaar bij Zena vuurwerk. Na eerst ervaring te hebben opgedaan bij de Bunker, de Tabak en de Megastore in Maaseik ben ik nu Brugge beland en gaan we hier de kuststreek op zijn kop zetten. Mijn specialiteit is productkennis, ik ken ze allemaal, dus kom gerust langs in de winkel, voor een kopje koffie en vraag me de oren van het hoofd!

Ik zal dit topic in de gaten houden, vragen z.s.m. proberen te beantwoorden en af en toe foto's proberen te plaatsen.

Met vriendelijke groeten en tot snel,
Jacco

Afgelopen zaterdag in Brugge geweest toen ook meteen even langs Loods 8 gegaan, het was voor mij de eerste keer maar las was negatieve ervaringen over het personeel ik zelf heb het anders ervaren, ben er vriendelijk & deskundig geholpen.

Erg tevreden over Loods 8 in Brugge ga zo door!

Back
Bovenaan