ZENA BAARLE zoekt nieuw personeel!

10 jaar geleden graag gedaan toen Toon er nog werkte, ook vaak gevraagd of er hulp nodig was maar helaas, mijn vaste baan ga ik niet opzeggen voor dit. Succes verder!!

Tijden veranderen blijkbaar, 10 jaar geleden zat iedereen te springen voor zo'n droombaantje. Het is dat het voor mij ook helaas te ver is, want anders had ik gelijk gesolliciteerd!

Tijden veranderen blijkbaar, 10 jaar geleden zat iedereen te springen voor zo'n droombaantje. Het is dat het voor mij ook helaas te ver is, want anders had ik gelijk gesolliciteerd!

Iedereen die 10 jaar geleden zat te springen om een bijbaantje als dit heeft inmiddels een vaste baan gok ik :p Ik ook en bovendien is het te ver voor mij.

Ik zou een oproep doen op instagram. Daar zitten denk ik wel genoeg mensen (kinderen) die graag in een vuurwerk winkel willen werken. Denk soweiso dat dat het voor de wat oudere onder ons financieel niet echt een voordeel zal kwa salaris betaling. Enigste voordeel zou voor mij het kindergeld zijn in belgie.

Ja, ik denk namelijk dat het precies de reden is, het is geen vetpot en na oud en nieuw kan je wat anders zoeken.

Je mag natuurlijk denken wat je wilt maar het minimum jeugdloon ligt in België ruim 20% hoger dan in Nederland en is daarnaast ook nog eens onbelast.
Ben benieuwd waarop jouw gedachte gebaseerd is?

Lijkt mij een ontzettend leuke baan, maar bijna 2 uur enkele reis is niet handig :bonk:

Nog helemaal geen sollicitaties mogen ontvangen tot dusver??:shocked::shocked:

Erg zonde om dit allemaal te lezen inderdaad...
Ik weet denk ik wel hoe dat komt. Wil ik je best uitleggen. :wink:

Ik zat als jonge tiener/puber al op dit forum vanaf een jaar of 12/13 maar was hier op VWC wel een uitzondering hoewel er 5 jaar terug nog meer leeftijdsgenoten actief waren dan nu volgens mij.

De meeste mensen die hier zitten zijn toch al veel ouder als ik met 18 jaar en dan heb je als twintiger/dertiger toch meestal en een echte mbo/hbo beroepsopleiding en baan die daar bij hoort, en dat zeg je toch niet snel op voor een weliswaar enorm gave baan, maar wel ongeschoold en daarnaast is het inderdaad vooral seizoenswerk.

Ik persoonlijk denk dat je met deze vacature toch meer nog jongere gasten moet proberen te bereiken, echt 17-21 jaar ofzo zegmaar.

Voor mij is het ook niet echt een optie helaas, woonde vlakbij Dordrecht en vandaar was Baarle altijd goed te doen. Ben helaas net flink naar boven in het land verhuisd, (Barneveld, veluwe) dus voor mij schiet het ook niet echt op.

Ik hoop dat mijn uitgebreide theorie een beetje klopt! :wink:

Je mag natuurlijk denken wat je wilt maar het minimum jeugdloon ligt in België ruim 20% hoger dan in Nederland en is daarnaast ook nog eens onbelast.
Ben benieuwd waarop jouw gedachte gebaseerd is?

Ik denk op vooroordelen roddels achterklap en onwetendheid.

Misschien een klein kraampje opzetten bij de Zena Trophy met een bord "personeel gezocht". Kun je mooi meteen het sollicitatie gesprek doen:wink: succes met het vinden van personeel!

Wij zijn nog steeds opzoek naar 2 a 3 nieuwe collega's. Wie o Wie?

Als een kind in een koekjes fabriek,kan mij het plezier van het nieuwe personeel goed voorstellen. Om van je hobby je werk te kunnen maken is een buitenkans en niet een ieder gegund.

Back
Bovenaan