LVT VWC lid 26 sep 2017 #1 Artikelnaam: Nitraatmat 100 shots Artikelnummer: 4100 Importeur: Zena Vuurwerk BE Aantal per verpakking: 1 stuk Effectomschrijving: Zilverkruitmat nitraatmat Kruitgewicht: 18 gram Prijs: €4.5 Foto:
Artikelnaam: Nitraatmat 100 shots Artikelnummer: 4100 Importeur: Zena Vuurwerk BE Aantal per verpakking: 1 stuk Effectomschrijving: Zilverkruitmat nitraatmat Kruitgewicht: 18 gram Prijs: €4.5 Foto:
3xh VWC lid 1 okt 2017 #3 vvw zei: Ik heb even een vraag laten deze maten ook een rood tapijtje achter?? Klik om te vergroten... Goede vraag. Ben ik ook benieuwd na
vvw zei: Ik heb even een vraag laten deze maten ook een rood tapijtje achter?? Klik om te vergroten... Goede vraag. Ben ik ook benieuwd na
V vvw VWC lid 9 okt 2017 #4 heb een filmpje gezien op internet en ze laten inderdaad een mooi rood tapijtje achter Gr vvw
P Pyro Mike VWC lid 3 jan 2018 #6 Reactie kan weg per ongeluk verkeerde topic maar weet niet hoe ik het zelf verwijder Laatst bewerkt: 6 jan 2018
V VWBE VWC lid 6 jan 2018 #8 Dit ding duurt letterlijk 2 seconden en gaat goed hard. Niet de chainthunder als vanouds, maar zal niet veel schelen. Is gewoon F2, geen P1.
Dit ding duurt letterlijk 2 seconden en gaat goed hard. Niet de chainthunder als vanouds, maar zal niet veel schelen. Is gewoon F2, geen P1.
ddfirework VWC lid 13 jan 2018 #10 Vond deze ook aardig goed, alleen wel inderdaad in een oog opslag voorbij.