Zembla

densta

VWC lid
Nu zag ik net in de gids dat er zondag 13-12 op nederland 2 om 21:50 uur een docu zou komen van zembla over oogverblindend vuurwerk. Zou gaan hoe veilig t legale vuurwerk zou zijn.
Dus wil ff lezen op tvgids. En staat er heel wat anders.

Actuele documentaire

Plastic is net als nucleair afval: het gaat nooit meer weg. Op diverse plekken midden op de oceaan drijven grote concentraties plastic afval. Zakjes, lege flessen, doppen, verpakkingsmateriaal. De vissen zien het als voedsel en zo komt het uiteindelijk op ons bord terecht. Wereldwijd worden veel intiatieven ontwikkeld voor hergebruik, desondanks verstopt plastic afval ons milieu

Toch maar ff kijken zondag.

Zembla staat bekend als een kwalitatief zeer goed programma. Zij zullen zich niet verlagen tot uitspraken als nitraatbommen en "met een zink 901 kan je een auto geheel totall loss maken". Ik ben hier dus erg benieuwd naar

ik kan bevestigen dat deze -niet- door gaat.. het onderwerp zou door de eind redactie van Zembla "te positief bevonden zijn". Kennelijk moet en zal een onderwerp over vuurwerk in Nederland altijd negatief zijn.

Aangezien ik mijn medewerking aan deze uitzending verleent heb door beeldmateriaal beschikbaar te stellen. Ga ik zo ie zo toch proberen om via de productie maatschappij de uitzending toch te bemachtigen. Wie weet kan ik het dan tóch nog laten zien?

Dan vraag ik me wat er dan te positief bevonden wordt en waarom. De linkse staats televisie laat hiermee weer zien dat ze censuur niet schuwen. Blijkbaar mag de echte waarheid nooit in dit land boven tafel komen. En wat voor een redactie is dat dan, het kan niet anders dat hier een hogere macht invloed op heeft gehad. Mischien heeft een commerciële omroep wel interesse????

Back
Bovenaan