Zelfde planning of dit jaar eens totaal anders?

Torrr

VWC lid
Na oud en nieuw is het gelijk terugkijken naar hoe het gegaan is, maar ook vooruit kijken naar de volgende jaarwisseling met de verse gebeurtenissen/ leuke ideeen voor volgend jaar.

Zouden jullieh et gewoon weer zo overdoen zoals je het hebt gedaan, of pak je het in 2012 helemaal anders aan?

Vorig jaar stak ik nog de hele dag af, maar dat ga ik dit jaar niet meer doen. Veel vrienden waren ook niet de hele dag buiten, omdat ze niet zoveel aan vuurwerk vinden. Dan wordt het automatisch minder leuk. Dit jaar ga ik mij meer richten op het avondwerk. Ik wil de verkoopdagen werken in een vuurwerkwinkel, want oudjaarsdag maakt mij ook minder uit. En dan 's avonds los gaan met projecten enzovoort.

In de avond zelfde als vorige jaar lekker projecten en cakes schieten, na 00:00 ben ik er nog niet uit of ik een show ga schieten of grotere projecten,

overdag gaan we aan de carbid, vorige jaar voor het eerst gedaan en dat is toch echt super gaaf! :D tussen door beetje vuurwerk stoken. Heb me overdag prima vermaakt zo :)

Hier iig anders als vorig jaar, heb vorig jaar de laaste dag snel wat vuurwerk gekocht maar dat bevalt een freak in hart en nieren natuurlijk niet. Had maar weinig, stuk of 10 cake's voor een bedrag van ongeveer 200 euro.
Heb alleen dus ook met 's avonds gestookt en overdag helemaal niets maar dat is slecht bevallen.

waarom ik het zo deed weet ik niet, maar wist dat ik alleen zou moeten stoken en had er dus eigenlijk ook gewoon weinig zin in.

Dit jaar gaat het roer weer om naar normale modus want een freak ben je niet voor even maar voor het leven ondanks dat iedereen mindere jaren kent natuurlijk, maar diep van binnen....

Hier is het goed bevallen vorig jaar, dus ik denk dat ik het dit jaar ongeveer ook zo ga doen:

's ochtends stoken met wat freaks tot begin van de middag. Daarna carbid schieten met wat anderen vlak bij ons huis en dan in de avond thuis wat spul stoken :)

Ik heb een meevaller dus het word weer helemaal geweldig. Wel snachts een nieuwe betere stookplek. En overrdG waar ik het meest naar uitkijk. En kwa vuurwerk word het een gekkenhuis.....yiiiiihaaaaaaa

bij mij gaat het helemaal anders,vorig jaar op 1 dag alles besteld en gekocht,dat word nouw verdeelt over de verkoopdagen,anders ga ik te veel geld uitgeven.

en niet meer op oudjaarsdag werken,dat moest ik vorig jaar wel.de hele dag in de zeikregen gelopen en om 5 uur savonds pas thuis.

dit jaar een nieuwe schietkist gekocht met 20 afschietdingen.dus dat word wel mooi

Dit jaar wel anders ja , vorig jaar hele shitload aan nitraten etc. Dat doe ik dit jaar niet, ik denk dat ik s'ochtends een klein knalshowtje doe en dat ik dan eind van de middag weer verder ga.

Dit jaar anders. Moet sowieso overdag werken @ tabac-o-thiek dus ben savonds pas rond 18:00-18:30 thuis. Maar dan gelijk vol gas natuurlijk:)

Voor mij wordt dit ook een totaal ander jaar.
Dit jaar dus een eigen winkel en dus zal de planning gehaal anders lopen.
Hoe? Geen idee, dat zie ik allemaal wel:wink:.

mijn planning word toch wel wat aangepast dit jaar.
omdat ik nu een eigen huis bezit en er dit jaar bij ons oud en nieuw gevierd gaat worden, moet ik toch ook voor gastheer spelen in de avond uurtjes.
daarom word het in de avond niet meet continue stoken, alleen een showtje om een uur of 8, en om 12 uur een flinke chaos show, geschoten met schietkist.
verder wil ik mijn traditie voord blijven zetten om s'morgens om 10 uur af te trappen met een flinke matten show, op de zelfde plek als ieder jaar.
na de matten show geef ik nog een kleine show, met wat knal en fluit cakes, en misschien enkele daylight producten.
weinig losse spulletjes meer dit jaar, (zoieso al flink geminderd afgelopen jaren)

voor de rest ziet het seizoen er nu al goed uit voor ons alle!!

grtz koen

in de avond een showtje en om 00.00 lekker op mijn gemakje met wat potjes en pijltjes en zo. vorig jaar in het klein uitgeprobeert en toen was het om 00.00 nog veel, maar dat showtje was wel leuk en mij ook goed bevallen. vind het toch te leuk om het laatste half uurtje van het jaar gezellig binnen klaar te zitten met een glas champagne, aftellend naar dat ene moment...

Heel veel zal er niet veranderen.
9uur met 2 vrienden bij mijn huis verzamelen, 10 uur bij mijn vriendin beginnen met een fluit/knal blok.
de dag met z'n vieren stoken.
thuis eten met m'n ouders en oma. na het eten wat klein siervuurwerk afsteken voor oma. denk dat aan grote bijen, kleine cakes, fonteinen e.d.
dan rond een uur of 9 naar de plek waar de jaarwisseling gevierd wordt. duidelijk is dat dat weer gezellig gaat worden. met mijn vriendin, 2 vrienden van haar en een vriend van mij, en 3 paar ouders en enkele oma/opa.
de avond zullen we rond 10'en nog een vriend van ons bezoeken om daar wat te stoken.
en de jaarwisseling vol gas in!

Verleden jaar ging niet al te best. Had het totaal anders gepland, maar op de dag zelf ging er van alles de mist in. Dus ik denk niet dat het voor mij echt nut heeft om te zeggen dat het anders gaat worden. Ik wacht het gewoon af en zie wel.

Ik weet alleen 1 ding wel zeker, ik ga meer meldingen rijden, fiets voor zetten, gaat de pieper af, zelfs voor maar een buitenbrandje, ik ga er gewoon op af. En ik steek simpelweg overdag echt niks meer af, ben het knal/klein vuurwerk echt helemaal spuugzat, besteed liever me centen aan groot vuurwerk dit jaar.

nou ... kijk ik weet het eigenlijk nog niet .
om dat ik nu druk bezig ben een planning te maken .
vorig jaar gebruikte ik wat oudere producten waar al wat over bekend was .
maar dit jaar wil ik het met compleet nieuwe producten gaan doen .
ten minste dat denk ik nu .

Verleden jaar ging niet al te best. Had het totaal anders gepland, maar op de dag zelf ging er van alles de mist in. Dus ik denk niet dat het voor mij echt nut heeft om te zeggen dat het anders gaat worden. Ik wacht het gewoon af en zie wel.

Ik weet alleen 1 ding wel zeker, ik ga meer meldingen rijden, fiets voor zetten, gaat de pieper af, zelfs voor maar een buitenbrandje, ik ga er gewoon op af. En ik steek simpelweg overdag echt niks meer af, ben het knal/klein vuurwerk echt helemaal spuugzat, besteed liever me centen aan groot vuurwerk dit jaar.

Wat ik me dan afvraag is: wat is er zo leuk om op "meldingen" af te gaan op de 31e... Snap de hobby uberhaupt niet zo maar ieder z'n ding natuurlijk maar de 31e is voor vuurwerk, toch?

Wat ik me dan afvraag is: wat is er zo leuk om op "meldingen" af te gaan op de 31e... Snap de hobby uberhaupt niet zo maar ieder z'n ding natuurlijk maar de 31e is voor vuurwerk, toch?

Ik zelf vind het ook leuk om op meldingen af te gaan, en zeg nou zelf. Als je een brand ziet een paar straten verderop dan ga je toch ook kijken:wink:?

Back
Bovenaan