Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Zeker, allemaal leuk totdat je een dronken dropje met een cobra6 ziet gooien tussen een groep mensen.. dan is het niet zo leuk meer. Direct uitleveren aan de politie dat volk, kan ik heeel slecht tegen![]()
Dit is geen vuurwerk en kan dus ook niet normaal gebruikt worden!
JaAls dit geen vuurwerk is gebruikt het leger het waarschijnlijk.
Gewoon aansteken waar het hoor niks mis mee.
Moet je dure sport auto's ook maar verbieden omdat ze harder gaan en harder geluid produceren ?
..........Ja tuurlijk is dit gevaarlijk, maar een cake net zo als je die op de grond gooit.
Maar hoezo worden deze dingen in de eerste plaats geproduceerd? Met visco, met een mooi labeltje? Dat is toch gewoon consu spul, en het is gekeurd, dus wat is het probleem, BOMMEN????
Hier maak je een denkfout.
Dit soort spul is in Italië net zo goed illegaal.
Gekeurd? Iedereen kan een labeltje printen waar CE op staat.
Waarom het gemaakt wordt? Omdat er miljoenen mee verdient worden. Dit soort rommel wordt op aanvraag van de grote handelaren speciaal voor de Duitse, Nederlandse en Poolse markt geproduceerd. Meer niet.
Ze verdienen er veel mee, uiteraard, maar hoezo kan dit niet zo stopgezet worden? Containers met die staven komen binnen, containers!
Vorig jaar verwerkte de Rotterdamse haven meer dan 12 miljoen containers.
Dat kunnen ze helemaal niet, die bedrijven die die dingen produceren doen niks illegaals.
Haha, lichtelijk tegenspreken?
Pff... Ik zie nergens een goede onderbouwing, feiten, contact met overheid? DBE zelf? Dit is weer allemaal praten over niks.
Maar ik vind het wel mooi zo. Genoeg in dit topic, weer media sensatie, en 2 partijen die weer oppevlakkig blijven, toptop