Zaterdag 5 november kermis Hoogland

Foto-4RJWCB84.jpg

blauwe vierkantje is waar het afgeschoten wordt.
ik sta ergens bij dat rode vierkant.

Zo, weer terug uit Hoogland.
Leuke show gezien, met mooie kleuren, afwisseling en een lekker einde.

Terwijl mijn filmpje bezig is met comprimeren eet ik nog effe een lekkere oliebol van de Kermis :)

Film gelukt? hier is de mijne, oliebollen waren erg lkkr

movie

Ha, jij bent weer snel, ik denk dat de film wel gelukt is, ga het zo zien.
Moest eerst Ruben nog even in bed krijgen, hij vond het wel leuk vanavond. Hij vond het springen over je mega camera het leukste en je was grappig :) zei hij.
Mijn stem is inmiddels helemaal foetsie, filmpje volgt nog...

Damn, jullie niet gezien. Ik stond ook redelijk aan de zijkant naast 2 meiden die met hun mobieltjes aan het filmen waren. Wel jammer dat de effecten op de filmpjes niet 100% laten zien hoe mooi het was. Vond het alleen wel kort en een magere finale.

Damn, jullie niet gezien. Ik stond ook redelijk aan de zijkant naast 2 meiden die met hun mobieltjes aan het filmen waren. Wel jammer dat de effecten op de filmpjes niet 100% laten zien hoe mooi het was. Vond het alleen wel kort en een magere finale.

He, jammer.
Terwijl Steef nogal veel lichtseinen gaf met zijn cam en er een hyper mannetje (oeps dat was mijn zoontje :)) op een schaduw probeerde te stappen.
Volgende keer moet je gewoon sos seinen in morse van een mobiel volgen dan vind je Steef:).

He, jammer.
Terwijl Steef nogal veel lichtseinen gaf met zijn cam en er een hyper mannetje (oeps dat was mijn zoontje :)) op een schaduw probeerde te stappen.
Volgende keer moet je gewoon sos seinen in morse van een mobiel volgen dan vind je Steef:).

Haha ok, zal ik proberen te onthouden!

PS. POST NUMMER 100

Laatst bewerkt:
Ha, jij bent weer snel, ik denk dat de film wel gelukt is, ga het zo zien.
Moest eerst Ruben nog even in bed krijgen, hij vond het wel leuk vanavond. Hij vond het springen over je mega camera het leukste en je was grappig :) zei hij.
Mijn stem is inmiddels helemaal foetsie, filmpje volgt nog...

Dus er waren toch mensen van de site, ik stond voor jullie tegen het lint aan met een rode trainigsbroek. Was best een leuk showtje, en een leuk opwarmertje voor de dag der dagen. Altijd leuk de silver salute.

ik was benieuwd wat er geschoten was, even aan katan gevraagd en die gaven het volgende antwoord:

Profi-collectie en maxxline en china-label

Back
Bovenaan