Zanha Replica [Uitloop 2020]

• Topic starter Topic starter Mav
  • Startdatum Startdatum
Ik heb deze onder de naam "Berkel Box" mogen ontvangen.
actie van Vuurwerkmagazijn Rotterdam.

Ben benieuwd, films zien er goed uit.
mooie om mee te starten om 19:00uur

In de freakactie van katan, was half oktober al uitverkocht:wink:

Deze actie helemaal over het hoofd gezien. Had graag 2 van die kanjers opgehaald. Door al die freakacties zie ik soms de bomen door het bos niet meer! Volgende keer graag ff mailen Katan.

Vorig jaar erg van genoten dus dit jaar weer erbij alleen baal ik er wel een beetje van dat de lonten niet 'goed' staan waardoor je bij het doorlonten een erg grote kans op vonk overslag hebt... Nou ja, dan maar een finale blok...

Vorig jaar erg van genoten dus dit jaar weer erbij alleen baal ik er wel een beetje van dat de lonten niet 'goed' staan waardoor je bij het doorlonten een erg grote kans op vonk overslag hebt... Nou ja, dan maar een finale blok...

Genoeg manieren om op te lossen, meest voor de hand liggende is een goed schotje ertussen doen. Als je echt zeker wilt zijn haal je ze gewoon uit de doos en lont en taped ze over de lengte aan elkaar

Na het succes van vorig jaar, afgelopen oud&nieuw ook erbij gehad maar dit keer was dit wat minder. Nog steeds wel mooi maar minder vol / spectaculair.

Laatst bewerkt:
Na het succes van vorig jaar, afgelopen oud&nieuw ook erbij gehad maar dit keer was dit wat minder. Nog steeds wel mooi maar minder vol / spectaculair.

Zo op video zie hij er nog gewoon goed uit? Effecten verwaaien iets door de wind zie ik wel. Maar in mijn ogen doet deze het nog gewoon goed? Kan natuurlijk dat de straat ervaring minder was;)

Als ik hem afzet tegen die van vorig jaar (2016-2017) is deze minder, er zit minder tempo in, de versnelling is eruit, dat maakte deze box juist zo spectaculair. Bekijk het filmpje in de startpost maar even, daar was het echt een geweldig ding. De versie hierboven is nog steeds aardig maar niet zoals die was, ik vind hem toch wat achteruit gegaan.

Laatst bewerkt:
Heb hem zelf vorig jaar ook gehad, staat nog ergens op film. Ach zo op film is het ook lastig te zeggen, maar zo op het oog vind ik hem niet veel schelen.

Vorig jaar 55 euro geloof ik dus kan je ook niks van zeggen. Helaas dit jaar te laat om deze mee te pakken

Back
Bovenaan