YOYOYO Fireworks Video Topic

2 x Ex Machina! Deze fontein is er een op het randje door het verrassingseffect aan het einde! Daardoor is het echt een topper! Dikke aanrader! Neem wel afstand!

Merk: Lesli Fireworks
Naam product: Ex Machina
Hoeveelheid kruid: 103 Gram

Ik had deze ook.. Dat einde is mij blijkbaar hee-leee-maaal ontgaan 🤣🤣🤣. Sick hey!

Kijk dit vind ik dus wel gaaf zo deze combi. Ik snap wel dat iedereen de ICB geweldig vind maar ik vind em dodelijk saai.

Zo met chrys erdoorheen van de rainman vind ik em wel vet. Voller en lekker geweldadig.

Goed verzonnen deze combi!

Kijk dit vind ik dus wel gaaf zo deze combi. Ik snap wel dat iedereen de ICB geweldig vind maar ik vind em dodelijk saai.

Zo met chrys erdoorheen van de rainman vind ik em wel vet. Voller en lekker geweldadig.

Goed verzonnen deze combi!

Ja juist! Dat was ook de reden dat ik er iets bij ging verzinnen zoals de Rain Man. Pakt best goed uit inderdaad.

Heb jij nog sommige boxen gecombineerd met iets anders?

Deze Rain Man van Pangu 2025 batch is een toffe crackling cake. Wellicht de beste Rain Man batch van de laatste jaren. Gewoon prima crackling voor 19 euro!

Merk: Pangu
Naam product: Rain Man (2 keer geschoten)
Kaliber: 20 mm

Laatst bewerkt:
Haha snap ik! Daarom ook de vraag naar compacte compounds natuurlijk.. Gewoon kopen, neerzetten, oppakken de 31e en aansteken.
Nou dat idd nog niet zo zeer. Afgelopen o/n heb ik de 30mm bakken gestookt die ik graag nog een keer wilde schieten ivm 'de laatste keer'. Die dingen zijn snel 15kg en naar en vanaf de 3e is niet echt lekker op je 52e haha

Nou dat idd nog niet zo zeer. Afgelopen o/n heb ik de 30mm bakken gestookt die ik graag nog een keer wilde schieten ivm 'de laatste keer'. Die dingen zijn snel 15kg en naar en vanaf de 3e is niet echt lekker op je 52e haha
Heel herkenbaar, zelfs een hondje gekocht 😂

Ja en dan valt 15 kg ''nog mee'' want ik had hier bakken van 20/35 kg staan. Gelukkig begane grond. Maar ik snap je. Hopelijk krijg je nog een kans dit jaar.

Heel herkenbaar, zelfs een hondje gekocht 😂
waf

Back
Bovenaan