Youtube reclame

Weet niet of er al een post is met dit onderwerp, dan hoor ik het graag...

Maar goed, ik word telkens benaderd door Youtube met de vraag of ik inkomsten wil genereren met mijn filmpjes.

Is dit interessant om te doen? Zelf klik ik namelijk altijd die reclame weg.

Zijn er mensen die dit hebben geactiveerd en inderdaad geld mee verdienen?
Of wat zijn de ervaringen omtrent deze actie?

najah, het voordeel is dat je geld krijgt en daar blijft het dan ook bij.
Je zal mogelijk minder views krijgen als je kijkers de reclame hinderlijk vinden en video's waar jij niet alle rechten over beschikt(zoals met muziek die niet van jou is) kunnen worden verwijderd.

het ligt eraan hoeveel views je krijgt per filmpje, voor vuurwerkfilmpjes is het niet bijster interessant maar heb je bijv. een goede vlog of een kanaal dat veel bezoekers trekt dan kan je er een leuk zakcentje aan over houden

Gelukkig kan je kiezen voor welke video's je inkomsten wil generen dus heb je een video met muziek die niet van jou is kan je aangeven dat je daar geen inkomsten mee wil genereren. Dus wordt jouw video ook niet verwijdert.

Als ik naar je weergaven kijk, is het absoluut niet interessant, ik heb dit aanbod ook gekregen en het is letterlijk, centenwerk en dat gaat ten koste van je kijkers, daarom heb ik het niet gedaan. Wel goed dat je het even aanhaalt! :)

Ik heb het nog niet gedaan want ik vraag me af of ik er wel iets aan verdien. En de reclame is inderdaad erg vervelend. Rond December erg veel kijkers op me kanaal maar nu een paar honderd per dag. Wat zouden jullie doen?

Tjah interessant is het niet echt maar ik zou het gewoon accepteren, die reclame is met 1 keer klikken weg en als je een goedlopend kanaal hebt is het natuurlijk mooi verdienen.

Volgens deze link:Google Adsense licht de betalingsdrempel op €70,-

Met het gemiddelde van tot nog toe 0,015CT per dag duurt het afgerond 4667 dagen wat ongeveer 153 maanden is oftewel dik 12 jaar :rolleyes:

:idea:

Dat is zeer interessant en ik wil jou ( en bluebear ) dan ook zeer bedanken voor je nuttige bijdrage :thumbup:

hmmm, dus omdat ik een adblocker installeer loopt iemand anders die (een hoop) tijd en moeite doet voor een video geld mis omdat ik die reclames niet krijg

volgens mij maakt dit voor de filmerd op yt niks uit omdat hij overgeslagen word en niet nooit afgespeeld word, zeker weten doe ik dit niet maar misschien kan iemand dit bevestigen?

Back
Bovenaan