You tube filmpjes verraden opslag illegaal vuurwerk

@ultracorez, tuurlijk verteld de politie dat niet! Daar gaan hun toch helemaal niet over?

@ pyromarien, het is een kwestie van afwachten. Dit kan zelfs 2 jaar duren! Maar ga er gewoon van uit vanuit datje er binnen een maand of 2 er wat van hoort. Je krijgt dan een brief door je brievenbus voor een afspraak.

wat kan de boete worden ? 25 kilo illegaal vuurwerk ?
+ al 3 x bij halt geweest .

hangt af van wat er gevonden is; ze zijn niet zo mild met 1.1 en 1.3. kan dus oplopen tot enkele honderden euro's (misschien duizend? maar dat lijkt me sterk).

ze zoeken zo veel mogelijk naar illegaal vuurwerk omdat als ze dan iets vinden ze het mogen afsteken. Vernietigen noemen ze dat.

Laatst bewerkt:
Whahaha dat denk ik nou ook altijd Vuurwerk_boy, en dan een karton wc rollen in een waterbad gooien omdat ze het zogenaamd "ontschadelijk maken" :p

Je zal waarschijnlijk als je volwassen bent, een werkstraf of een gevangenis straf krijgen.

Ze willen de straffen meer werkgericht doen, in plaats van geldboetes.

Het verschild per persoon wat de straf word, omdat ze willen weten of je handelt of niet, gezins situatie, hoelang het duurt voordat je moet voorkomen ( hoe langer het duurt, hoe minder de straf word! ) en nog wat dingen.

Het is een kwestie van afwachten, en als je weet dat je illegaal bezig bent, dan weet je dus natuurlijk ook dat je gepakt kan worden! Als je al 3 x bij halt bent geweest ( als het met vuurwerk te maken heeft ) dan heb je er blijkbaar niks van geleerd.

Daarvoor zou ik nooit als ik illegaal had het op youtube zetten, misschien op een neppe youtube account waarvan niks naar mij verwijst.

ja bedoel shells natuurlijk ,
en ben niet volwassen ben 16
en 3 x bij halt is 1 x nog eens vanwege vuurwerk ( was grote brand gekomen was ik pas 13 had de politie gewoon 3 jongens meegenomen )
want iemand zei 600 euro boete per 5 shells
en 600 euro boete per lawinepijl
en + 3000 omdat t proffesioneel is
en boete voor de kilo's (25)
en had heel veel pakke bex byna karton

Daarvoor zou ik nooit als ik illegaal had het op youtube zetten, misschien op een neppe youtube account waarvan niks naar mij verwijst.

Dan nog is je ip adres heel gemakkelijk te achterhalen...

Ontopic:

Dan ben je zo stom als een rund of je hebt pech als je ziet hoeveel filmpjes erop staan:p

Back
Bovenaan