You Become What You Hate

VWBE zei toch Muziekoverlast. Dronken BBQ... Heb dat hier een dikke 100m verderop ook in de zomer tot 1 a 2u s nachts, net niet luid genoeg dat ik niet in slaap val. Mensen die er tussen woonden en wel politie belden zijn er al weggetreiterd. Ja, tokkiebuurt.

Vaak genoeg meegemaakt dat ik in de nettere wijken van Nederland ook tot diep in de nacht geluidsoverlast heb meegemaakt. Blijken we toch allemaal stiekem een tokkie in ons te hebben. Weten we dat ook weer :thumbsup: Genoeg feestjes in Enschede meegemaakt namelijk; bij vrienden die destijds Geneeskunde studeerden. Om maar wat te noemen. Die waren echt niet allemaal heel braaf en lagen echt niet netjes om 10 uur op bed kan ik je vertellen :angel:

Blijft wel vervelend ja.

Het verschil tussen links en rechts, tsja,. In een wereld zoals de onze waar men afhankelijk is van containers uit het buitenland. Is het nog maar de vraag of de termen links of rechts er nog toe doen.

Voorlopig zijn de eerste berichten er al dat er tijdelijk schaarste op producten kan ontstaan omdat de zeevaart minder vaak de rondjes over de planeet vaart. Dan maakt het uiteindelijk niet uit welke politieke oriëntatie men heeft; dan is het een kwestie van het volk kunnen blijven voeden en voorzien van de basale levensbehoeften.

Gelukkig is Nederland de boeren landerijen aan het opkopen om er nog meer asfalt en (bedrijfs-)panden te plaatsen. Dat maakt ons alleen nog maar afhankelijker van dit soort externe partijen.

Laatst bewerkt:
Vaak genoeg meegemaakt dat ik in de nettere wijken van Nederland ook tot diep in de nacht geluidsoverlast heb meegemaakt. Blijken we toch allemaal stiekem een tokkie in ons te hebben. Weten we dat ook weer :thumbsup:
Buiten voor het huis met vuurkorf, harde muziek en dronken ruziënde mensen tot 2u 's nachts?

Buiten voor het huis met vuurkorf, harde muziek en dronken ruziënde mensen tot 2u 's nachts?

In de tuin met vuurschaal en de kratten bier opgestapeld en half dronken lallend ja. En dan na afloop zwalkend door de wijk.

Dat doen ze echt niet alleen in Duindorp hoor. Al is het natuurlijk altijd fijn om ergens naar te kunnen wijzen. :wink:

Tja, ik heb nooit in ander type wijken gewoond, dus dacht het aan het niveau lag. Maar is dus des menschen? Bah...valt me dat tegen.

Back
Bovenaan